محمودی: اگر کم‌اشتباه بازی می‌کردیم پیکان را شکست می‌دادیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهزاد محمودی در مورد شکست ۳ بر صفر تیمش برابر پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: اگر کم اشتباه‌تر بازی می‌کردیم می‌توانستیم پیروز شویم. برابر پیکان با ترکیب کامل خود به میدان نرفتیم و شاید یکی از دلایل نتیجه نگرفتنمان نیز همین موضوع […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهزاد محمودی در مورد شکست ۳ بر صفر تیمش برابر پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: اگر کم اشتباه‌تر بازی می‌کردیم می‌توانستیم پیروز شویم. برابر پیکان با ترکیب کامل خود به میدان نرفتیم و شاید یکی از دلایل نتیجه نگرفتنمان نیز همین موضوع باشد. البته پیکان هم تیم بزرگی است با این وجود در دو ست ابتدایی عملکرد خوبی برابر آنها داشتیم، اما نتیجه حاصل نشد.

وی درمورد اینکه چرا تیمش با ترکیب کامل به تهران نیامده، ادامه داد: بازی هفته آینده ما برابر شهرداری ارومیه بسیار حساس است. ما نگاه خاصی به حضور در پلی آف داریم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که برخی از بازیکنان کلیدی خود را به تهران نیاوریم تا برای بازی روز چهارشنبه آماده شوند. فکر می‌کنم شانس ما برای پیروزی برابر شهرداری ارومیه بیشتر از پیروزی برابر پیکان باشد.

محمودی درمورد برنامه ریزی سازمان لیگ و جایگاه تیمش در جدول رده بندی عنوان کرد: واقعیت این است که اگر دچار برخی بحران‌ها نمی‌شدیم اکنون جایگاه بهتری در جدول داشتیم. برنامه ریزی سازمان لیگ هم چندان جالب نیست؛ چراکه با توجه به شرایط فقط خستگی برای ما مانده است. ضمن اینکه بازگشت تیمی مانند ورامین هم به جدول مسابقات برنامه های ما را بهم ریخت.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ساری خاطرنشان کرد: با این وجود فکر می‌کنم بالای ۵۰ درصد شانس برای حضور در پلی آف داریم. در ابتدای راه هدف مان این بود که در سال اول در لیگ بمانیم، اما رفته رفته این توانایی را در خود دیدیم که می‌توانیم در پلی آف هم حضور داشته باشیم. حالا برای هدف جدیدمان و موفقیت‌های بیشتر می‌جنگیم.