وقتی بانوی مازنی بهترین دفاع وسط مسابقات انتخابی والیبال آسیای مرکزی می شود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سودابه باقرپور پس از قهرمانی تیم ایران در مالدیو افزود: دعای مردم و خانواده همراهم بود که موفق به کسب این عنوان شدم. وی با بیان اینکه در این رقابت ها تیم های نپال و مالدیو شرکت داشتند، گفت: نپال نمایش بهتری از مالدیو داشت و اما تیم ایران موفق […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سودابه باقرپور پس از قهرمانی تیم ایران در مالدیو افزود: دعای مردم و خانواده همراهم بود که موفق به کسب این عنوان شدم.
وی با بیان اینکه در این رقابت ها تیم های نپال و مالدیو شرکت داشتند، گفت: نپال نمایش بهتری از مالدیو داشت و اما تیم ایران موفق به شکست هر دو تیم شد.
دفاع وسط تیم ملی بانوان ایران تاکید کرد: حضور در این رقابت ها تجربه بسیار خوبی بود و بسیار خوشحالم از این که عضو تیم ملی بودم.
وی در پایان تاکید کرد: از مسئولین ورزش و فدراسیون والیبال تشکر می کنم که از تیم ملی والیبال بانوان حمایت کردند و شرایط حضور در این رقابت ها را برای این تیم مهیا ساختند.
رقابت های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی که از روز جمعه در شهر ماله پایتخت مالدیو آغاز شده است، امروز (یکشنبه) با قهرمانی ایران به پایان رسید.