همدان میزبان جام جهانی هنرمندان شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش): جزیره کیش و شهر تاریخی همدان به عنوان ۲ کاندید نهایی میزبانی این مسابقات مطرح بودند که در نهایت همدان توانست میزبانی سومین دوره این مسابقات معتبر بین المللی را از آن خود کند. به غیر از ایران ۹ کشور دیگر در این مسابقات حضور خواهند داشت. این مسابقات […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش): جزیره کیش و شهر تاریخی همدان به عنوان ۲ کاندید نهایی میزبانی این مسابقات مطرح بودند که در نهایت همدان توانست میزبانی سومین دوره این مسابقات معتبر بین المللی را از آن خود کند.
به غیر از ایران ۹ کشور دیگر در این مسابقات حضور خواهند داشت. این مسابقات در دو گروه ۵ تیمی برگزار می شود که تیم ملی هنرمندان کشورمان با تیم های آلمان، ژاپن، ترکیه و مجارستان هم گروه است. در گروه دیگر نیز تیم های برزیل، سوئد، رومانی، یونان و آذربایجان قرار دارند.
سومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال ۷ نفره هنرمندان از تاریخ ۲۴ بهمن ۹۵ در همدان آغاز شده و تا اول اسفندماه ادامه خواهد داشت.
دوره قبلی جام جهانی فوتبال ۷ نفره هنرمندان در جزیره قشم برگزار شد که ایران توانست قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند./ خبرآنلاین