قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان کشور

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور، گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و یادواره آتش‌نشانان قهرمان حادثه ساختمان پلاسکو در شهرستان بروجرد برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها تیم‌های کشتی مازندران در بخش آزاد به مقامی قهرمانی و در بخش فرنگی به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کردند. در […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور، گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و یادواره آتش‌نشانان قهرمان حادثه ساختمان پلاسکو در شهرستان بروجرد برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها تیم‌های کشتی مازندران در بخش آزاد به مقامی قهرمانی و در بخش فرنگی به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کردند.

در دیدار فینال کشتی آزاد که ساعاتی پیش به اتمام رسید، تیم مازندران با نتیجه ۷ بر ۳ از سد تیم تهران گذشت و قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم توابع تهران نیز با برتری ۸ بر ۲ مقابل تیم خراسان رضوی به عنوان سوم رسید.

در بخش فرنگی نیز در دیدار پایانی تیم مازندران با قبول شکست ۸ بر ۲ مقابل تیم خوزستان به مقام نایب قهرمانی این مسابقات بسنده کرد و تیم تهران در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل لرستان به برتری دست یافت و سوم شده است.

در رده‌بندی تیمی این مسابقات در بخش کشتی آزاد استان‌های مازندران، تهران، توابع تهران، خراسان رضوی، لرستان، کرمانشاه، البرز، همدان، کردستان و آذربایجان غربی به ترتیب رتبه‌های اول تا دهم را کسب کردند.

در بخش کشتی فرنگی استان‌های خوزستان، مازندران، تهران، لرستان، توابع تهران، اردبیل، فارس، قم، چهارمحال و بختیاری و اصفهان به‌ترتیب رتبه‌های اول تا دهم را کسب کردند.

منبع : فارس