از ناراحتی تیموریان تا بازگشت باقری

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ و در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد. در ابتدای تمرین علی چینی وظیفه گرم کردن بازیکنان را به عهده داشت. سپس بازیکنان به مرور کارهای ترکیبی و تاکتیکی پرداختند.  ارسال از جناحین و شوت از راه دور و در نهایت فوتبال درون تیمی برنامه های […]

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ و در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد. در ابتدای تمرین علی چینی وظیفه گرم کردن بازیکنان را به عهده داشت. سپس بازیکنان به مرور کارهای ترکیبی و تاکتیکی پرداختند.

 ارسال از جناحین و شوت از راه دور و در نهایت فوتبال درون تیمی برنامه های دیگر شاگردان علیرضا منصوریان بود.

تمرین آبی پوشان پس از ۷۵ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا آخرین تمرین خود را برای دیدار برابر پیکان تهران برگزار خواهد کرد.

فرشید باقری که روز گذشته برای دریافت رضایتنامه اش با سرمربی آبی پوشان جلسه ای را برگزار کرده بود عصر امروز در تمرین این تیم حضور پیدا کرد.

خبر محرومیت نقل و انتقالات در استقلال به شدت آندرانیک تیموریان را ناراحت کرده بود و او اظهار امیدواری کرد که این مشکل هر چه زودتر برطرف کند.

جابر انصاری، یعقوب کریمی و مگویان غایبان تمرین امروز استقلال بودند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه ۸ بهمن از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه از هفته نوزدهم لیگ شانزدهم در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان تهران خوهد بود./ر مهر