برادران عالمیان در ترکیب تیم ملی

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از برگزاری مسابقات انتخابی و رتبه بندی فنی ورزشکاران سرانجام به پیشنهاد مدیرتیم های ملی و سرمربی بزرگسالان و بررسی و تایید فدراسیون تنیس روی میز ترکیب ورزشکاران اعزامی به ۴ رویداد بین المللی پیش رو اعلام شد. این تصمیم بر اساس برگزاری سه رویداد مهم در بازه زمانی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از برگزاری مسابقات انتخابی و رتبه بندی فنی ورزشکاران سرانجام به پیشنهاد مدیرتیم های ملی و سرمربی بزرگسالان و بررسی و تایید فدراسیون تنیس روی میز ترکیب ورزشکاران اعزامی به ۴ رویداد بین المللی پیش رو اعلام شد.
این تصمیم بر اساس برگزاری سه رویداد مهم در بازه زمانی ۲۰ فروردین تا ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ است و اهمیت حضور ورزشکاران در مسابقات انتخابی به منظور ارزیابی بازیکنان در مسابقات و حفظ سلامت آنها در راستای توجه به حقوق همه ورزشکاران و مد نظر قرار دادن منافع کلی تنیس روی میز گرفته شده است.
ترکیب ورزشکاران اعزامی به مسابقات بین المللی پیش رو طبق تقویم به شرح زیر است :
نوشاد عالمیان به عنوان نفر اول ورزشکاران ایرانی در رنکینگ جهانی تور حرفه ای قطر شرکت خواهد کرد و
همچنین نوشاد و نیما به عنوان نفرات اول و دوم مسابقات انتخابی تیم ملی و نفرات اول و دوم ایران در رنکینگ جهانی در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفتند.
برادران مازندرانی تیم ملی ایران در مسابقات انفرادی و دونفره قهرمانی جهان در دوسلدورف هم در ترکیب تیم ملی به دیدار رقیبان می روند.