بیوگرافی کاندیدای هیات فوتبال/تجربه ی پازوکی یا تحول گرایی مهدوی !؟

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،گزینه‌های ریاست هیات فوتبال مازندران ،با توجه به سطح مدیریتی فوتبال ایران و پذیرش پرطرفدارترین ورزش جهان در انتخابات بهمن ۹۵ با چه شرایطی حساسیت زمان را تجربه خواهد نمود و در انتخاباتی به سبک فوتبال مازندران ، چه کسی توانایی نشستن بر جای غلامرضا بهروان با تجربه شانزده ساله […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،گزینه‌های ریاست هیات فوتبال مازندران ،با توجه به سطح مدیریتی فوتبال ایران و پذیرش پرطرفدارترین ورزش جهان در انتخابات بهمن ۹۵ با چه شرایطی حساسیت زمان را تجربه خواهد نمود و در انتخاباتی به سبک فوتبال مازندران ، چه کسی توانایی نشستن بر جای غلامرضا بهروان با تجربه شانزده ساله در پست مدیریتی هیات فوتبال مازندران، مدیریت در سطح کشوری و بین المللی ، جدای کارهای اجرایی وعملیاتی دیگر درآرامش انتخابات ورزشی بنشیند و یا شاید ،رقابت نفس گیر کرسی هیات فوتبال مازندران با میزان رآی کسب شده از آن مردی بنام بهروان گردد.. ! اصلا کسی شایستگی نشستن بر جای بهروان را دارد !؟
سکوتی حبس شده در نفس های کاندیداتوری فوتبال مازندران به گوش می رسد، و حرف هایی با تیتر اینکه فوتبال مازندران به کدامین سمت و سوی خود سوق داده می شود زبانزد محفل ورزشی ها شده است.

استارت ِکاندیداها برای ریاست هیات فوتبال مازندران  با حضور هشت فعال ورزشی  با سوابق و برنامه های متفاوت در بهتر دیده شدن فوتبال مازندران درلیست ثبت نام به چشم می خورد که ضمن معرفی  اسامی ،در خبرهای آتی به معرفی یکایک کاندیداها خواهیم پرداخت :

 

بیوگرافی جمشید پازکی

با چشم اندازی متفاوت به افق روشن می اندیشد !

در ادامه معرفی افراد برای انتخاب رئیس هیات فوتبال مازندران ، اینبارنگارش قلم خود را به شناخت  جمشید پازکی طرودی می لغزانم.
آیا جمشید پازکی طرودی را می شناسید ؟  و اینکه جمشید پازکی  می تواند سکان دار خوبی برای فوتبال مازندران باشد؟
با ما باشید در نگاهی به عملکرد و فعالیت های طرودی در عرصه ورزش  که در ادامه مطلب عنوان شده است :
جمشید پازکی با مدرک تحصیلی کارشناسی علوم تربیتی از دانشگاه آزاد و سابقه سال ها تجربه حضور درمیادین ورزشی و اجرایی به عنوان بازیکن، داور، سرپرست و ناظر مسابقات و همچنین سابقه حداقل ۱۰ سال کار مدیریتی و اجرایی فوتبال در پست های ریاست کمیته داوران در شهرستان آبیک استان قزوین و ریاست کمیته فوتسال و کمیته مسابقات فوتبال استان مازندران  را در رزومه ورزشی خود دارد.
وی با سابقه حداقل ۱۵ سال کار اجرایی در آموزش و پرورش با عناوین پذیرش پست های ریاست ادارات ، معاونت آموزشی، اداری و پشتیبانی دراستان های زنجان، بوشهر و قزوین و نیز کارشناسی طرحهای عمرانی (بودجه) استان مازندران را دارا می باشد .
جمشید پازکی طرودی  با توجه به الزامی که درایجاد تغییرات در افکار و نحوه مدیریت فوتبال استان مازندران میبیند نیز تصمیم به  حضور در صحنه انتخابات ریاست هیات فوتبال استان مازندران که  قدمی را در جهت ایجاد تحول حاصل خواهد شد را برداشته است
ضمن اشاره کوتاهی  به  نحوه برنامه  پازکی ، فصول چشم انداز وی را با دید باز و افقی روشن خواهیم خواند:
برنامه های کاری مدنظر پازکی در ۳ بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جمع بندی شده است  که نحوه تقسیم بندی زمانی این سه بازه در ۴۸ ماه ممکن صورت خواهد پذیرفت و در اولین گام ، ۶ ماه ابتدایی برای کوتاه مدت، ۱۴ ماه بعدی برای میان مدت و ۲۸ ماه پایانی برای برنامه های  بلند مدت  طرح ریزی متنی و افکاری برای ادامه هدف روشن شده است.
ازجمله سوابق ورزشی و اجرایی جمشید پازکی طرودی به شرح ذیل می باشد :
سوابق ورزشی:
۱)  بازیکن فوتبال با درجه ملی همراه با قضاوتهای کشوری
۲)  ریاست کمیته داوران در شهرستان آبیک استان قزوین
۳)  دبیر و مسئول کمیته فوتسال استان مازندران
۴)  مسئول کمیته مسابقات مازندران
۵)  نماینده فدراسیون فوتبال جهت برگزاری مسابقات فوتبال فوتسال وفوتبال ساحلی
۶)  مسئول ستاد اسکان  فستیوال فوتبال آسیایی در ساری
۷)  مسئول ورزشگاه ۱۵۰۰۰نفری شهدا ساری

از جمله سوابق اجرایی جمشید پازکی طرودی به شرح ذیل می باشد :    
سوابق اجرایی :               
۱)  معاونت آموزشی اداره آموزش وپرورش شهرستان تنگستان بوشهر
۲)  ریاست آموزش وپرورش شهرستان طارم علیا زنجان
۳)  مسئول آمارگیری روستایی شهرستان رودبار الموت قزوین
۴)  معاونت اداری و مالی شهرستان آبیک استان قزوین
۵)  مسئول بازرسی انتخابات شهرستان آبیک در انتخابات مجلس شورای اسلامی ریاست جمهوری اسلامی ایران
۶)  کارشناس بودجه طرحهای عمرانی اداره  کل آموزش وپرورش استان مازندران

بیوگرافی مختار مهدوی :

آیا سکان کشتی هیات فوتبال به مهدوی داده خواهدشد؟/ فصلی نو با کیفیتی نو با مدیر تحول گرا !

وی متولد ۱۳۵۳ از ساری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی ازدانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری می باشد.
مختار مهدوی عضو فعال و با سابقه ورزش مازندران با کوله باری از تجربه و وارستگی به قله پیروزی برای تصاحب سکان کشتی فوتبال نفسی به سبک ورزشی از جنس فوتبال می کشد.
مهدوی فصلی نو را با کیفیتی نو برای  خواستن های مهم و حیاتی در فوتبال مازندران می بیند و تلاش در راه رسیدن به کیفیت برتر را دارد
از جمله سوابق ورزشی  مهدوی به شرح ذیل می باشد:
وی در سال ۱۳۷۴ دوره داوری درجه ۳ را زیر نظر فدراسیون فوتبال گذراند و پس از سپری نمودن دوره های تئوری و عملی بعنوان داور ملی فوتبال در سطح اول فوتبال کشور قضاوت نمود.
۱)  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندرود (  هم اکنون )
۲)  دبیر کمیته داوران استان مازندران به مدت ۸ سال
۳)  مدیر مهاسرای اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به مدت ۶ سال
۴)  مدیریت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای ساری به مدت ۳ سال
۵)  مدیر امور مالی هیات فوتبال مازندران
۶)  مسئول نظارت بر کار سر پرستان و نمایندگان فوتبال مازندران
۷)  عضو هیات مدیره شرکت تعاونی چند منظوره ورزشی استان مازندران به مدت ۴ سال
۸)  بازرس شرکت تعاونی چند منظوره ورزشی استان مازندران

 

نوشته شده توسط تارا هاشمی