رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر؛مهم ترین هدف ورزش، ‌توسعه اخلاقیات در جامعه است/ مسابقات جودو در سالهای آتی به صورت بین المللی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مازند اسپورت از شهرستان بهشهر، سید عسگری اکبری در جمع اعضای ستاد برگزاری دومین دوره مسابقات جودو جایزه بزرگ جام شهید هاشمی نژاد، اظهار کرد:امروزه جای بسی شکرگذاری است که جوانان ورزشکار این سرزمین با رعایت موازین ملی و دینی بر سکوهای افتخار تکیه می زنند. وی افزود:کسب مدال‌های ورزشی و دستاوردهای مهم […]

به گزارش خبرنگار مازند اسپورت از شهرستان بهشهر، سید عسگری اکبری در جمع اعضای ستاد برگزاری دومین دوره مسابقات جودو جایزه بزرگ جام شهید هاشمی نژاد، اظهار کرد:امروزه جای بسی شکرگذاری است که جوانان ورزشکار این سرزمین با رعایت موازین ملی و دینی بر سکوهای افتخار تکیه می زنند.

وی افزود:کسب مدال‌های ورزشی و دستاوردهای مهم دیگری که توسط همین جوانان ساعی و باغیرت کشور ما حاصل شده، نشان دهنده شکوفایی این نسل تاثیرگذار در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد:مهم ترین و اساسی ترین هدف ورزش، ‌توسعه اخلاقیات در جامعه است، چرا که ورزش فضایی را مهیا می‌کند که اخلاق و منش ورزشی در خلق و خوی جوانان نهادینه شود.

وی ادامه داد:یک ورزشکار باید دارای دانش و بینش وسیع باشد، قدرت جسمی ورزشکار و علم او مثل دو بال پرنده است داشتن یک بال هر چند قوی برای پرواز به قلّه سعادت کافی نیست.

این مسؤول با بیان اینکه گذشت و بخشش یک اصل اساسی در ورزش است، خاطرنشان کرد:یک ورزشکار باید در اوج قدرت و توانایی خود یک انسان می‌باشد یعنی اینکه وقتی کسی بر او پیروز شد در صدد انتقام‌جویی و صدمه زدن بر او نباشد به همین خاطر حضرت علی(ع)می‌فرمایند:هرگاه بر دشمن پیروز شدی به شکرانه این پیروزی او را مورد بخشش و گذشت قرار بدهد.

 اکبری در پایان گفت:نام‎گذاری این دوره از رقابت‎ها به نام شهید هاشمی‎نژاد به‎دلیل سرآمد بودن آن روحانی مجاهد در منش و رفتار بود و ایشان الگوی خوبی برای همه مردم به‎ویژه جوانان هستند تا با تأسی از آن بزرگوار، همواره اخلاق‎مدار باشند و همه تلاش‎ها برای هر چه باشکوه‌تر شدن این‌ دوره از مسابقات است که در سالهای آتی به صورت بین المللی برگزار شود و در اینجا جا دارد از اصحاب رسانه‌ها که خود از حامیان ورزش استان و شهرستان هستند نیز قدردانی ‎کنم چرا که درج خبر به موقع بسیاری از راه ها را هموار می سازد.