امیری: بازی‌های بعدی پرسپولیس سخت‌تر می‌شود/ امیدوارم سوت‌های داور درست بوده باشد

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: از این به بعد بازی‌های ما مشکل‌تر می‌شود و به نظرم شروع فینال‌ها است. به گزارش مازنداسپرت ؛در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید. […]

خبرگزاری فارس: امیری: بازی‌های بعدی پرسپولیس سخت‌تر می‌شود/ امیدوارم سوت‌های داور درست بوده باشد

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: از این به بعد بازی‌های ما مشکل‌تر می‌شود و به نظرم شروع فینال‌ها است.

به گزارش مازنداسپرت ؛در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید.

وحید امیری بازیکن تیم پرسپولیس در پایان این دیدار اظهار داشت:‌ امروز بازی خوبی را داشتیم، خدا را شکر با توجه به اینکه بازی سختی بود اما توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. از این به بعد بازی‌ها مشکل‌تر می‌شود و به نظرم شروع فینال‌ها است.

وی در ادامه افزود:‌ برای بازی بعدی سه و چهار نفر از بازیکنان تیم را در اختیار نداریم اما امیدوارم بتوانیم با کسب نتیجه مطلوب جواب حمایت هواداران تیم پرسپولیس را بدهیم.

امیری در مورد قضاوت داوران اظهار داشت: در این حد نیستم که در مورد داوری‌ها صحبت کنم اما نمی‌دانم که داوران جوان بودند و یا چیز دیگری. به نظرم داور سوت‌هایی را زد که امیدوارم سوت‌های درست بوده باشد و تمام تصمیماتش امیدوارم که درست باشد./فارس