الله‌وردی: با درخشش در پلی‌آف لیگ والیبال معادلات را بهم می‌زنیم/ با شنیدن خبر انحلال ورامین عزا گرفتم!

مدیرعامل باشگاه پارسه گفت: تیم ما می‌تواند با درخشش در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال تمام معادلات را بهم بزند. به گزارش مازنداسپرت؛الله‌وردی در گفت‌وگویی  درخصوص مشکلات تیم والیبال پارسه در لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما شان لیگ برتر را می‌دانیم و برای حفظ آن قطعاً مطالبات اعضای تیم و کادر فنی را […]

خبرگزاری فارس: الله‌وردی: با درخشش در پلی‌آف لیگ والیبال معادلات را بهم می‌زنیم/ با شنیدن خبر انحلال ورامین عزا گرفتم!

مدیرعامل باشگاه پارسه گفت: تیم ما می‌تواند با درخشش در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال تمام معادلات را بهم بزند.

به گزارش مازنداسپرت؛الله‌وردی در گفت‌وگویی  درخصوص مشکلات تیم والیبال پارسه در لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما شان لیگ برتر را می‌دانیم و برای حفظ آن قطعاً مطالبات اعضای تیم و کادر فنی را پرداخت خواهیم کرد. همه به دنبال زمان این پرداخت‌ها هستند، اما من می‌گویم که پارسه به عنوان لیگ تیم لیگ برتری نوپا که در جمع ۵ تیم برتر قراردارد، مطالبات اعضایش را تا قبل از بازی روز چهارشنبه برابر کاله آمل پرداخت خواهد کرد.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود با وعده‌های متوالی در حالی زمان خریدن است، تصریح کرد: با والیبال ایران آشنایی چندانی نداشتم، اما حالا که موقعیت و شان لیگ را بررسی کردیم و برداشت‌مان مثبت است. تا کنون حدود ۵۰۰ میلیون تومان بابت ایاب و ذهاب و… هزینه‌کرده‌ام. مگر کسی می‌تواند حق و حقوق بازیکن را پرداخت نکند؟ بالاخره که این پول باید پرداخت شود؟ چرا سایرین که پول نمی‌گیرند اینقدر مصاحبه و حاشیه‌سازی نمی‌کنند؟ هیچکس از گله کردن ناراحت نمی‌شود، اما چارچوب‌ها باید مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه پارسه عنوان کرد: ما ۵ بازی پیش‌روی خود داریم و با توجه به موقعیت‌مان می‌توانیم به پلی‌آف هم برویم. من که کنار بازیکنان هستم و شرایط را درک می‌کنم. ما اگر با این هزینه در پلی‌آف خوش بدرخشیم تمام معادلات بهم خواهد ریخت، بنابراین برخی‌ها حق دارند به بازیکنان ما زنگ بزنند و آنها را تحریک کنند که تیم را ترک کنند!

الله‌وردی گفت: عقل سلیم می‌گوید همه صبر داشته باشند تا قبل از پلی‌آف تکلیف کاملاً مشخص شود؛ ما مجموعه‌ای نیستیم که نخواهیم به کسی پول بدهیم، اما بهتر است همه صبور باشند. مگر ما دنبال مشکل ساختن هستیم؟

وی ادامه داد: ما شان لیگ برتر والیبال را می‌دانیم و برای حفظ شان و مخصوصاً حفظ جایگاه با ارزش پنجم تیم جوان و جنگنده پارسه با هدایت فرهاد نفرزاده که هیچ مشکلی با هیچ کسی ندارد تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. کادر فنی و بازیکنان اندکی دیگر صبر کنند، چراکه ما قدر زحمات آنها را می‌دانیم. شبی که گفتند ورامین منحل شده عزا گرفتم، چون این تیم برای دیاری است که از حوزه علمیه قم هم برای انقلاب بیشتر تلاش کرده است./فارس