رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم منتخب ووشو(ساندا) آقایان مازندران برگزار خواهد شد

آخرین مرحله از مسابقات درون اردویی تیم منتخب ووشو نوجوانان،جوانان و بزرگسالان مردان مازندران در محمودآباد برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستات محمودآباد؛آخرین مرحله از رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ووشو(ساندا) نوجوانان،جوانان و بزرگسالان مردان استان مازندران ، جهت حضور در مسابقات کشوری در محمودآباد برگزار می شود.این رقابت ها […]

050505آخرین مرحله از مسابقات درون اردویی تیم منتخب ووشو نوجوانان،جوانان و بزرگسالان مردان مازندران در محمودآباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستات محمودآباد؛آخرین مرحله از رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ووشو(ساندا) نوجوانان،جوانان و بزرگسالان مردان استان مازندران ، جهت حضور در مسابقات کشوری در محمودآباد برگزار می شود.
این رقابت ها روز پنج شنبه شانزدهم دی ماه با حضور سانداکاران دعوت شده از شهرهای محمودآباد،سرخ رود،ساری،بهشهر،بابلسر،آمل،بابل،کلاردشت،نوشهر،نور تنکابن و قائمشهردر سالن شهدای ترسیاب(آکادمی ووشو)محمودآباد برگزار می شود.
قوانین مسابقات درون اردویی طبق قوانین جهانی فدراسیون ووشو می باشد و با توجه به قوانین جدید،مسابقات جوانان طبق قوانین بزرگسالان برگزار می گردد.
رضا آقایی،امیر محمد محسن پور،علیرضا ذبیحی،غلامرضا نیکپوراز محمودآباد و شاهرخ اسلامی نیا،رضا کاویانپور و علی موسوی از سرخ رود نفرات دعوت شده به این رقابت ها می باشند.