مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد: بازگشت پرهام نساجی را از التهاب خارج کرد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: همه مسؤولان دغدغه خدمت به مردم را دارند و برای حل مشکل نساجی تلاش کردند و با بازگشت دوباره آقای پرهام تیم نساجی از التهاب خود خارج شد.   به گزارش مازند اسپرت؛حبیب حسین‌زادگان عصر امروز در حاشیه تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران، در گفت‌و‌گویی، با بیان اینکه همه […]

000000000مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: همه مسؤولان دغدغه خدمت به مردم را دارند و برای حل مشکل نساجی تلاش کردند و با بازگشت دوباره آقای پرهام تیم نساجی از التهاب خود خارج شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛حبیب حسین‌زادگان عصر امروز در حاشیه تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران، در گفت‌و‌گویی، با بیان اینکه همه مسؤولان دغدغه خدمت به مردم را دارند و برای حل مشکل نساجی تلاش کردند، اظهار کرد: با بازگشت دوباره آقای پرهام، تیم نساجی از التهاب یکی دوماهه خود خارج شد.

وی افزود: ربیع فلاح استاندار مازندران، بر حل مشکلات باشگاه نساجی تأکید و سفارش فراوان داشت و از ما خواست تا آن را در اولویت کاری دستگاه ورزش قرار دهیم و به توصیه وی، مجدداً از پرهام که امتحان خود را پس داده بود تقاضا کردیم که به تیم برگردد.

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: نساجی از تیم‌های پرطرفدار و مردمی است و امیدواریم با روشن شدن وضعیت تیم، مشکلات مالی حل شده و با اقتدار نیم‌فصل دوم را آغاز کند.

حسین‌زادگان با بیان اینکه امروز جلساتی داشتیم و قرار شد پرهام مطالبات قبلی خود را مطرح کند و ما دوباره آنها را پیگیری کنیم تا حداقل انتظارات وی را برآورده سازیم.

وی تصریح کرد: اگر رضایت سرمایه‌گذار در حوزه ورزش که تقریباً توجیه اقتصادی هم ندارد جلب شود، تعداد آنان زیاد خواهد شد و امیدوار می‌شوند که در استان بمانند و اگر غیر این باشد تضمینی برای بودن‌شان نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه موانعی که بر سر راه واگذاری زمین ماهفروجک وجود دارد که در کمیسیون اضطراری حل می‌کنیم، افزود: پرهام باید کسی را مأمور کند تا این مسائل را هرچه زودتر پیگیری کند.

وی در پایان از مردم و هواداران فهیم قائم‌شهری تشکر کرد و گفت: تیم فوتبال نساجی مازندران لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد و امیدواریم این اتفاق با همدلی و وحدت رخ دهد.