تعامل باشگاه کاله با فدراسیون قابل احترام است/عطایی :باشگاه ما بازیکنان جوان را پرورش دهد

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: مقابل تیمی بازی کردیم که یکی از دو مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال است. به گزارش مازنداسپرت،، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله پس از شکست مقابل بانک سرمایه اظهار داشت: مقابل تیمی بازی می کردیم که یکی از دو مدعی اول قهرمانی است و وزن و قدرت و […]

aaaattaaaسرمربی تیم والیبال کاله گفت: مقابل تیمی بازی کردیم که یکی از دو مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال است.

به گزارش مازنداسپرت،، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله پس از شکست مقابل بانک سرمایه اظهار داشت: مقابل تیمی بازی می کردیم که یکی از دو مدعی اول قهرمانی است و وزن و قدرت و همه چیز این تیم با کاله قابل قیاس نیست. به نوعی دیدار تیم های ملی جوانان و بزرگسالان بود. البته عقیده دارم که بازیکنانم بیش از چیزی که در میدان ارائه دادند توانایی دارند.
وی ادامه داد: بانک سرمایه کاملا مسلط بازی کرد و خودش را به تیم ما تحمیل کرد.
سرمربی کاله افزود: تعاملی میان فدراسیون والیبال و باشگاه کاله ایجاد شده است تا برای آینده والیبال کشور سرمایه گذاری شود. بسیاری از بازیکنان ما در سال های آینده عضو تیم ملی می‌شوند یا پتانسیل حضور در تیم ملی را دارند. تعامل باشگاه کاله با فدراسیون قابل احترام است زیرا در تاریخ والیبال ایران سابقه نداشته است یک باشگاه چنین ریسک بزرگی کند. 
عطایی خاطرنشان کرد: کاله باشگاه ثروتمندی است و توانایی داشتن باشگاه قدرتمند را دارد اما ترجیح داد به والیبال ملی کمک کند و بازیکنان جوان را پرورش دهد.
در چهار هفته ابتدایی نیم فصل دوم با تیم های بالای جدول بازی کردیم و از این به بعد با تیم های هم سطح خودمان مسابقه داریم.