دبیر هیأت ورزش‎های پهلوانی و زورخانه‎ای بهشهر خبر داد: آغاز تمرینات ورزش زورخانه‎ای در بهشهر

اختصاصی مازند اسپرت :دبیر هیأت ورزش‎های پهلوانی و زورخانه‎ای بهشهر از آغاز تمرینات ورزش زورخانه‎ای در این شهرستان خبر داد. سید جمال‎الدین اتقانی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در شرق مازندران، با تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: به میمنت این جشن بزرگ مسلمانان، فعالیت باشگاه فرهنگی […]

020050اختصاصی مازند اسپرت :دبیر هیأت ورزش‎های پهلوانی و زورخانه‎ای بهشهر از آغاز تمرینات ورزش زورخانه‎ای در این شهرستان خبر داد.

سید جمال‎الدین اتقانی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در شرق مازندران، با تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: به میمنت این جشن بزرگ مسلمانان، فعالیت باشگاه فرهنگی و ورزش‎های رزمی و زورخانه بهشهر شکل رسمی‎تری به خود گرفت.

وی با بیان اینکه نام باشگاه به دلیل زحماتی که پدرم متقبل شده است، به نام ایشان، «سید عباس» نامگذاری شده است، اظهار داشت: یکی از آرزوهای من، احیای ورزش زورخانه‎ای در بهشهر بود که سرانجام پس از طی کردن مراحل اداری توانستم تا حد زیادی به هدف خود دست یابم.

دبیر هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‎ای بهشهر که از مرشدان جوان این شهرستان است، بیان کرد: ساخت و تجهیز باشگاه سیدعباس با بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شخصی به اتمام رسیده است و البته چند خرده‎کاری کوچک باقی مانده است که به‎زودی انجام می‌شود.

اتقانی از همکاری معاون فنی شهرداری بهشهر، رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان این شهرستان و همراهی و مشورت دوستان و آشنایان خود برای ساخت باشگاه فرهنگی و ورزشی قدردانی کرد.

وی افزود: شهرستان بهشهر دارای استعدادهای فراوانی در رشته‎های رزمی، کشتی و بوکس و باستانی است، در حال حاضر ۴۰۰ نفر در رشته‎های بوکس، رزمی و ورزش زورخانه‎ای به همراه حدود ۱۰ مربی مجرب، در باشگاه سیدعباس بهشهر مشغول یادگیری هستند.

دبیر هیأت ورزش‎های پهلوانی و زورخانه‎ای بهشهر در خاتمه گفت: مراسم افتتاح رسمی زورخانه و باشگاه فرهنگی و ورزش‎های رزمی این شهرستان به‎زودی با دعوت از پیشکسوتان ورزش باستانی و مسئولان و شهروندان برگزار می‎شود.

 

1 1

1 2

1 3

1 4