اختصاصی/فرشید قدیمی : قائمشهر از نظر ورزش بسیار پویا و فعال هست!

اختصاصی مازند اسپرت : بعد از افتخار آفرینی قائمشهری های زیادی در رشته های مختلف ورزشی ، به سراغ رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان رفتیم و با او به گفتگویی مفصل پرداختیم که در ادامه صحبت های جالب فرشید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت را مشاهده میکنید:   مازند اسپـــــــرت : […]

ghadiimiاختصاصی مازند اسپرت : بعد از افتخار آفرینی قائمشهری های زیادی در رشته های مختلف ورزشی ، به سراغ رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان رفتیم و با او به گفتگویی مفصل پرداختیم که در ادامه صحبت های جالب فرشید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت را مشاهده میکنید:

 

مازند اسپـــــــرت : سلام جناب آقای قدیمی ، چه خبر از ورزش قائمشهر ؟

بنام خدا ، عرض سلام دارم خدمت شما و همکاران محترمتان ؛اول از همه تبریک عرض میکنم روز خبرنکار رو خدمت شما و همکارانتون؛  وضعیت ورزش قائمشهر را شما بهتر از بنده در جریانش هستید ، قائمشهر از نظر ورزش بسیار پویا و فعال هست .

مازند اسپـــــــرت : اداره شما چند هیات ورزشی فعال دارد ؟

قائمشهر دارای ۴۵ هیئت ورزشی که در ۲۰رشته بانوان فعالیت میکنند. فک میکنم به جرات بتوانیم بگوییم قائمشهر یکی از معدود شهرهای کشور است که چنین قابلیتی را دارد . ما در سال ۹۳ تونستیم از نظر مدال آوری رتبه اول رو دراستان کسب کنیم همانند سال های گذشته ، امسال هم تا اینجای کار ما توانستیم مدال های خوشرنگی را به ارمغان بیاوریم.

مازند اسپـــــــرت : قائمشهری ها چند مدال کسب کرده اند ؟

حدود ۱۳ مدال در آسیا و فکر میکنم حدودا ۷ مدال جهانی یعنی مجموعا ۲۰ مدال را توانستیم تا اینجای سال کسب کنیم به همین خاطر قائمشهر را میشود متمایز کرد با سایر شهرستانهای استان و کشور و همچنین برگزاری مسابقات مختلف و رشته های مختلف ورزشی که از جمله آنها میتوانیم به مسابقات انتخابی تیم ملی ، مسابقات وزنه برداری نوجوانان کشور و میزبانی مسابقات متعدد دیگر از این دست اشاره کرد و نکته مهم و حائز اهمیت این هست که ورزشکاران ما در ۱۵ رشته صاحب مدالهای جهانی و آسیایی هستند نه در یک یا دو رشته که این نشان دهنده قابلیت های بالا ورزشکاران شهر ما هست .

مازند اسپـــــــرت : جناب قدیمی برنامه های که در سال ۱۳۹۴ انجام دادیه اید رابصورت مختصر توضیح دهید :

ما در روز یکشنبه مراسمی رو جهت تجلیل از خبرنگاران برگزار کردیم و فک کنم جز معدود شهرهایی بودیم که بصورت ویژه چنین مراسمی را برای خبرنگاران برگزار کردیم و سعی کردیم از اکثر خبرنگاران تجلیل کنیم و امیدواریم توانسته باشیم از خدمات صادقانه و خالصانشان به نحو احسن تشکر کرده باشیم .

ما چون هم در حوزه ورزش و هم جوانان کار میکنیم امسال برنامه های ورزشی مان قرار بر این هست که شامل میزبانی مسابقات بین المللی شطرنج ، مسابقات بوکس قهرمانی کشور ، جمعه همین هفته میزبان همایش نینجا رنجر کل کشور هستیم و مسابقات دیگر ی که در سطح استان و کشور قائمشهر میزبان خواهد بود .

برای اولین بار میزبان کوتاه قامتان فوتسال کشور بودیم که با استقبال زیادی روبه رو شد ، مهمانان زیادی هم داشتیم از جمله آقای مناجاتی و خیلی از دوستان دیگر ..

مازند اسپـــــــرت :در بحث جوانان چه کارهایی انجام داده اید ؟

اما در بحث جوانان هم ما یه ستادی داریم به نام ستاد ساماندهی امور جوانان که به ریاست آقای فرماندار که جادارد تشکر کنم از زحمات ایشان و برنامه های زیادی را درراستای حمایت از جوانان برگزار کردیم که از جمله آنها میتوانیم به تجلیل از جوانان نمونه شهر در سالن اجتماعات شهرداری اشاره کرد و مراسم دیگر که با همکاری سازمان های مردم نهاد شهر برگزار میکنیم.

ضمن اینکه دو برنامه مهم دیگر داریم که جلسه شورای عالی ورزشهای همگانی به ریاست آقای فرماندار قرار بر این هست که برگزار شود و یک همایش پیاده روی در هفته تربیت بدنی و هفته نیروی انتظامی برگزار خواهیم کرد و جلسه ای دیگر هم بنا شد که به ریاست جناب فرماندار برگزار شود ، جلسه خیرین ورزشیار که تشکر میکنم از جناب مدیرکل که تدبیر کردن و دستور لازم را داده اند .

 


مازند اسپـــــــرت :
از نظر شما که ریاست ورزش و جوانان قائمشهر هستید، دلیل اصلی موفقیت قائمشهر در رشته های محتلف چیست ؟

این فرهنگ مردم عزیز ما در قائمشهر هست که ورزش قهرمانی بدنبال ورزش همگانی بدست می آید و همه جایگاه ورزش را در زندگی خودشان میدانند و به همین جهت بچه های خودشان را به ورزش سوق میدهند . البته این بدلیل کار بلد بودن و روی سیستم کار کردن هیئت های خوب ماست و همچنین نباید از حمایت های مسئولین عزیزمان از جمله آقای قرماندار ، جناب مدیر کل ، دو نماینده مجلس ، اعضای شورای شهر و شهرداری غافل شد که همه ی عزیزان خالصانه و صادقانه برای ورزش شهرمون زحمت میکشند.

مازند اسپـــــــرت :نظرتان در خصوص نساجی امسال که سمبل فوتبال مازندران و قائمشهر است چیست ؟

تیم نساجی هم تمریناتش شروع شده و مربی خارجی هم به تیم آورده اند که جا دارد  از زحمات آقای پرهام مالک باشگاه و مدیرعاملشان تشکر کنیم . با جناب آقای درودگر جلسه ای را در هفته گذشته به ریاست جناب فرماندار برگزار کردیم ، جلسه به خوبی برگزار شد و قرار بر این شد که همه عزیزان کمک کنند به تیم نساجی ، جلسه ی بسیار پربار و خوبی بود و هماهنگی لازم برای تحویل زمین به نساجی داده شد و قرار براین شد که اداره ورزش و هیئت فوتبال اقدامات لازم برای رفع کمبودهایی که استادیوم وطنی داره انجام بده که انشالله امسال بتونیم نتایج خوبی بگیریم تا به امید خدا آرزوی مردم مازندران و قائمشهر جامه عمل پوشانده شود .

مازند اسپـــــــرت : چرا مردم  همیشه میگویند مسئولین قائمشهر نمیگذارند و نمیخواهند که نساجی صعود کند ؟

اصلا من به شدت تکذیب میکنم ، من خودم بچه قائمشهر هستم و همه را میشانسم ، من خودم شخصا با حمایتی که از مسئولان از شخص مدیرکل جناب آقای قرماندار دیدم اصلا چنین چیزی را قبول نمیکنم و خود جناب فرماندار فرمودند ما با همین زمین و همین امکانات همین لیگ برتر را در همین زمین برگزار خواهیم کرد و هیچ مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت .

مازند اسپـــــــرت : صحبت های پایانی شما را میشنویم :

تشکر میکنم از شما و همکارانتان که این وقت را در اختیار من قرار داده اید، انشالله که بتوانیم با کمک همه از جمله اصحاب رسانه و مسئولین گرانقدر ورزش قائمشهر را بیش از پیش توسعه بدهیم.بنا داریم امسال با یک برنامه خوب شهرستان قائمشهر را به جایگاه واقعی خودش در ورزش برسانیم و افق ما المپیک ۲۰۱۶ ریو خواهد بود و موفقیت در آن چون همیشه قائمشهر سهم به سزای در کسب مدالهای آسیایی و المپیک داشته .

و همچنین آرزوی موفقیت دارم برای شما و همه همکارانتون

سالم و تندرست و ورزشکار باشید