مربی تیم فوتبال نساجی مازندران:یک‌سری دست‌های ناپاک نمی‌گذارد مشکلات تیم حل شود!

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مشکلات تیم فوتبال نساجی بیشتر شده و این مشکلات به زندگی شخصی و زناشویی برخی ازبازیکنان رخنه پیدا کرده است و همین سبب شد تا در بازی امروز کل مجموعه کنار ما نباشند و با تعدادی از بازیکنان امید و بزرگ‌سال بازی را پیش بردیم.    به گزارش مازنداسپرت، […]

13950924001271 Test PhotoHمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مشکلات تیم فوتبال نساجی بیشتر شده و این مشکلات به زندگی شخصی و زناشویی برخی ازبازیکنان رخنه پیدا کرده است و همین سبب شد تا در بازی امروز کل مجموعه کنار ما نباشند و با تعدادی از بازیکنان امید و بزرگ‌سال بازی را پیش بردیم.

 

 به گزارش مازنداسپرت، حسین مسگرساروی در پایان بازی دو تیم نساجی و سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازی سختی بود و بازیکنان تیمم در نیمه نخست در حد خود نبودند، اظهار کرد: اگر از اول بازی بچه‌ها به خود می‌آمدند قطعاً نتیجه بهتر از این رقم می‌خورد.

وی افزود: کار گروهی ما در نیمه اول اجرا نشد و بین دو نیمه از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان صحبت کردیم و خوشبختانه بچه‌ها در نیمه دوم به بازی برگشتند و با تسلط بر اکثر دقایق بازی، مقتدرانه بازی کردند.

 

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: تیم سپیدرود رشت، تیم پرقدرت و پرمهره‌ای است و هفته‌های متوالی است که در صدر جدول قرار دارد و تیم نساجی بازی خوبی را در این دیدار ارائه داد.

مسگرساروی با بیان اینکه قبل از انجام بازی دو جلسه تمرین داشتیم و فقط از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار کردیم و کار بدنی و تاکتیکی آن‌چنانی نداشتیم ولی بچه‌ها آنقدر توانایی داشتند که در نیمه دوم این را اثبات کردند.

وی ادامه داد: مشکلات تیم فوتبال نساجی بیشتر شده و این مشکلات به زندگی شخصی و زناشویی برخی از بازیکنان رخنه پیدا کرده است و همین سبب شد تا در بازی امروز کل مجموعه کنار ما نباشند و با تعدادی از بازیکنان امید و بزرگ‌سال بازی را پیش بردیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه هنوز نمی‌دانیم تیم شخصی است یا دولتی و همه ما سردرگم هستیم، اظهار کرد: اتفاقات زیادی در مدیریت باشگاه رخ داد ولی ما همچنان سر جای خود هستیم.

مسگرساروی تصریح کرد: در حال حاضر تنها پشتیبان این مجموعه مردم هستند و یک‌سری دست‌های ناپاک نمی‌گذارد که مشکلات تیم حل شود و به کسی که می‌خواهد کمک کند ترس و خوف وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسؤولان استانی و شهرستانی باید پای کار بیایند و از پیگیری کارها دل‌سرد نشوند، اظهار کرد: عده‌ای به دفعات به من گفتند که مسؤولان نمی‌خواهند تیم فوتبال قائم‌شهر به لیگ برتر صعود کند و به آنان باید بگویم که این حرف درست نیست.

مربی تیم  فوتبال نساجی مازندران به تأثیرات ورزش در کاهش معضلات اجتماعی و ایجاد نشاط در جوانان اشاره کرد و گفت: فوتبال باعث می‌شود که جوانان از معضلات اجتماعی دور شوند.