انتقاد نایب رییس مازندرانی فراکسیون ورزش مجلس از فدراسیون فوتبال/یوسف نژاد:بازی در کشور ثالث ضعف در دیپلماسی فدراسیون است!

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس اعتقاد دارد تمدید تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تمدید عدم میزبانی تیم‌های فوتبال ایران و عربستان برای ۲۰۱۷ نشان دهنده وجود ضعف در دیپلماسی فدراسیون فوتبال کشورمان است.   به گزارش مازند اسپرت؛علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگویی با انتقاد به تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تمدید عدم […]

201611104508219097 Orig

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس اعتقاد دارد تمدید تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تمدید عدم میزبانی تیم‌های فوتبال ایران و عربستان برای ۲۰۱۷ نشان دهنده وجود ضعف در دیپلماسی فدراسیون فوتبال کشورمان است.

 

به گزارش مازند اسپرت؛علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگویی با انتقاد به تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تمدید عدم میزبانی تیم‌های فوتبال ایران و عربستان از یکدیگر در سال ۲۰۱۷ میلادی برگزاری مسابقات در کشور ثالث، گفت: چنین تصمیمی نشان دهنده ضعف در دیپلماسی فدراسیون فوتبال کشورمان است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این مهم درحالی رخ داده که نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان عضو هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا است و انتظار زیادی برای احقاق حق ایران از کفاشیان وجود دارد، اظهار کرد: عملکرد فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر در مواجه با امور بین المللی نسبت به سطح انتظارات فاصله زیادی دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات در کشور ثالث در سال جاری میلادی به دلیل مسائل سیاسی مطرح شد، ادامه داد: ورزش عرصه سیاست نیست و کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید چنین تصمیماتی را با این دیدگاه اتخاذ کند لذا بازی در کشوری دیگر و عدم میزبانی توهین به ملت محسوب می‌شود.

یوسف‌نژاد ضمن اشاره به اینکه وزارت امورخارجه، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال باید پیگیر این مهم باشند تا خدشه ای به اعتبار ملی وارد نشود، افزود: متاسفانه در سال جاری میلادی نیز پس از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، واکنش خاصی از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان دیده نشد و باید اذعان کرد مسئولان درگیر مسائل روزمره هستند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع از جایگاه ورزش ایران در سطح منطقه و بین المللی خواسته جامعه ورزشی است، اظهار کرد: فدارسیون فوتبال باید در این خصوص پاسخگو باشد.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فراکسیون ورزش مجلس چندی پیش تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص برای سال ۲۰۱۶ را بررسی کرده بود لذا با توجه به تمدید چنین تصمیمی برای سال ۲۰۱۷، حتما از مسئولان فدراسیون فوتبال گزارشی دریافت خواهد کرد.