جاسم دلاوری:سفر به عتبات و عالیات (کربلا و نجف) یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین سفرهای دوران ورزشی‌ام بود !

بوکسور مازندرانی تیم ملی گفت: در حال حاضر شرایط بدنی خوبی دارم و برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی تمرینات منظمی را سپری می‌کنم. به گزارش مازند اسپرت؛جاسم دلاوری امروز در گفت‌وگویی، با بیان اینکه دوره نقاهت مصدومیت را سپری می‌کنم، اظهار کرد: برای کسب نشان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی با قدرت در […]

1412340049809 Hamid Forootan 5 th4

بوکسور مازندرانی تیم ملی گفت: در حال حاضر شرایط بدنی خوبی دارم و برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی تمرینات منظمی را سپری می‌کنم.

به گزارش مازند اسپرت؛جاسم دلاوری امروز در گفت‌وگویی، با بیان اینکه دوره نقاهت مصدومیت را سپری می‌کنم، اظهار کرد: برای کسب نشان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی با قدرت در ترکیب تیم ملی حضور می‌یابم.

وی با اشاره به اینکه بعد از مصدومیتم، دو جراحی موفق‌آمیز را پشت سر گذاشتم، افزود: در حال حاضر شرایط بدنی خوبی دارم و برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی تمرینات منظمی را سپری می‌کنم.

بوکسور مازندرانی تیم ملی تصریح کرد: امیدوارم با همت و حمایت مسؤولان و با آمادگی بتوانم بار دیگر پرچم سه رنگ کشورمان را در مسابقات مهم برون‌مرزی به اهتزاز درآورم.

دلاوری درباره حضور در سفر معنوی عتبات و عالیات به همراه دیگر قهرمانان، بیان کرد: سفر به عتبات و عالیات (کربلا و نجف) به همراه دیگر پهلوانان و قهرمانان یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین سفرهای دوران ورزشی‌ام بود که امیدوارم در آینده این اعزام برای دیگر ورزشکاران استان نیز مهیا شود.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های المپیک، جهانی و آسیایی نشان دادند که سهم به‌سزایی در درخشش و مدال‌آوری ورزش کشور دارند.

بوکسور مازندرانی تیم ملی با اشاره به اینکه رشته ورزشی بوکس به‌صورت جدی حمایت مالی از سوی سرمایه‌گذاران نمی‌شود، ادامه داد: با جذب اسپانسر و حمایت سرمایه‌گذاران به‌طور یقین شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران مازندرانی در رشته بوکس خواهیم بود.

دلاوری در پایان گفت: خودم را از خانواده بزرگ بوکس می‌دانم و به‌خوبی از زیر و بم و مشکلات این رشته ورزشی شناخت کافی دارم.