سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری:بازیکنانم در برابر بازیکنان ملی پوش آبرومندانه بازی کردند !

سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری گفت: با بازی مقابل بانک سرمایه اسیر تجربه بازیکنان حریف شدیم. به گزارش مازند اسپرت؛بهزاد محمودی پس از باخت تیمش مقابل بانک سرمایه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اسیر تجربه بازیکنان بانک سرمایه در ساری شدیم. وی با بیان اینکه تیم بانک سرمایه از تمام بازیکنان تیم […]

7474سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری گفت: با بازی مقابل بانک سرمایه اسیر تجربه بازیکنان حریف شدیم.

به گزارش مازند اسپرت؛بهزاد محمودی پس از باخت تیمش مقابل بانک سرمایه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اسیر تجربه بازیکنان بانک سرمایه در ساری شدیم.

وی با بیان اینکه تیم بانک سرمایه از تمام بازیکنان تیم ملی بهره می‌برد، افزود: بازیکنانم در برابر تیم ملی بازی داشتند که موفق شدند دو ست را پیروز شوند.

سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری با تشکر از بازیکنانش در این دیدار، تصریح کرد: از تمام بازیکنانم به خاطر ارائه بازی آبرومندانه در برابر بازیکنان باتجربه بانک سرمایه تشکر می‌کنم.

محمودی با اشاره به اینکه تیمش می‌توانست بار دیگر شگفتی‌ساز لیگ شود، بیان کرد: بازی کردن مقابل بازیکنان باتجربه‌ای همچون بانک سرمایه سخت است اما بازیکنان جوان تیم عمران شهرداری ساری ثابت کردند که این تیم را هم می‎توان، شکست داد.

وی با بیان اینکه وقتی دو ست از حریف پیش بودیم می‌توانستیم در ست سوم هم پیروز شویم، ادامه داد: اگر بازیکنانم در سه ست بعدی همان روحیه و انگیزه ست‌های اول و دوم را داشتند، بدون شک پیروز میدان بودیم.

سرمربی عمران شهرداری ساری از حضور گرم و پرشور تماشاگران ساروی در سالن قدردانی کرد و گفت: تماشاگران همواره به عنوان یار کمکی تیم ما محسوب می‌شوند که تشویق این هواداران سبب شد تا بازیکنان تیم ملی و پرستاره بانک سرمایه هم دو ست در ساری شکست را پذیرا شوند.

به گزارش مازند اسپرت؛تیم عمران شهرداری ساری از هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور در خانه سه بر دو مقابل بانک سرمایه شکست خورد.