مربی تیم فوتبال نساجی مازندران: بُرد امروز نساجی متعلق به محمود فکری است!

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بُرد امروز متعلق به محمود فکری، سرمربی ارزشمند تیم نساجی است و امیدواریم هر چه زودتر به تیم برگردد چرا که دوست نداریم کسی از این مجموعه جدا شود. به گزارش مازنداسپرت، ، حسین مسگرساروی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی با وجود مشکلات عدیده، بازی […]

13950911000618 PhotoAمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بُرد امروز متعلق به محمود فکری، سرمربی ارزشمند تیم نساجی است و امیدواریم هر چه زودتر به تیم برگردد چرا که دوست نداریم کسی از این مجموعه جدا شود.

به گزارش مازنداسپرت، ، حسین مسگرساروی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی با وجود مشکلات عدیده، بازی خوبی را ارائه داد، اظهار کرد: بازیکنان تیم نساجی امروز در مقابل فولاد یزد خوب عمل کردند و اگر از موقعیت‌ها استفاده مطلوب می‌کردند، این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران که امروز به‌جای محمود فکری هدایت تیم را برعهده داشت، افزود: با وجود اینکه دو گل ما آفساید اعلام شد ولی از داوری امروز راضی هستیم چرا که داورهایی که بازی‌های گذشته بازی ما را سوت زدند با داشتن نام، کارنامه معتبر و حضور در لیگ برتر اما با نیت خالص داوری نکردند.

وی تصریح کرد: محمود فکری تمام انرژی خود را در این پنج ماه که هدایت تیم نساجی را بر عهده داشت به‌کار گرفت و با وجود مشکلات مالی، تیم را سرپا نگه داشت اما تقاضا کرد که چند روزی را باید استراحت کند.

مسگرساروی با بیان اینکه از نخستین روز آغاز لیگ تا به امروز هیچ‌کس بار مالی تیم را تأمین نکرده است، اظهار کرد: مسؤولان باید هر چه زودتر فکری برای حل مشکلات تیم بیاندیشند.

وی ادامه داد: بُرد امروز متعلق به محمود فکری، سرمربی ارزشمند تیم نساجی است و امیدواریم هر چه زودتر به تیم برگردد چرا که دوست نداریم کسی از این مجموعه جدا شود.

این مربی در پایان گفت: هنوز برای دو بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل، برنامه‌ریزی نکردیم، از امشب با تدوین یک برنامه منسجم به دیدار با حریف بعد خواهیم رفت.

تیم فوتبال نساجی مازندران با کسب سه امتیاز امروز خود در مقابل تیم فولاد یزد به رده چهارم جدول لیگ دسته یک صعود کرد و محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی با به ثمر رساندن یک گل در این بازی، ۱۰ گله شد و همچنان پیشتاز در جدول گل‌زنان لیگ یک است.