سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری: مغلوب تجربه حریف در خانه شدیم

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: شهروند مقابل تیمی در خانه باخت که مدعی قهرمانی این دوره از لیگ است و بازیکنان با تجربه‌ای دارد. به گزارش مازند اسپرت؛علیرضا رعدی صبح امروز پس از باخت تیمش مقابل مس سونگون تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ساری گفت: به تجربه بازیکنان تیم حریف در خانه […]

020558سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: شهروند مقابل تیمی در خانه باخت که مدعی قهرمانی این دوره از لیگ است و بازیکنان با تجربه‌ای دارد.

به گزارش مازند اسپرت؛علیرضا رعدی صبح امروز پس از باخت تیمش مقابل مس سونگون تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ساری گفت: به تجربه بازیکنان تیم حریف در خانه مغلوب شدیم.

وی با بیان اینکه تیم حریف از سه بازیکن خارجی خوب و باتجربه بهره می‌برد، افزود: سه بازیکن برزیلی تیم مس سونگون بازی خوبی به نمایش گذاشتند و موفق به گشودن دروازه ما هم شدند.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه بازیکنان شهروند زحمت خود را کشیدند، گفت: بازی یک طرفش برد و یک طرفش باخت، که در این بازی باخت که حق تیم شهروند نبود نصیب تیم ما شد.

رعدی ضمن تشکر از بازیکنانش در این دیدار که بازی منطقی انجام دادند، افزود: دو گل از حریف قدر عقب بودیم بازیکنان تمام تلاش‌شان را در زمین انجام دادند تا دو گل را جبران شود ولی در ثانیه‌های پایانی با خوردن گل سوم غافلگیر شدیم.

وی با تشکر از حضور تماشاگران با تعصب ساروی در این بازی که بازیکنان را تشویق کردند تا تیم دو گل را جبران کند، گفت: اگر بازیکنانم فرصت داشتند بدون شک با تشویق تماشاگران گل مساوی را هم می‌زدیم.

رعدی اظهار کرد: شهروند مقابل تیمی در خانه باخت که مدعی قهرمانی این دوره از لیگ است.

 از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم شهروند ساری در خانه سه بر دو مغلوب مس سونگون تبریز شد.