سرمربی تیم فوتبال نساجی: تا هفته آینده مشکلات نساجی برطرف نشود دیگر روی نیمکت نمی نشینم

مشکلات مالی و پشتیبانی تیم به بدترین شرایط خود رسیده است و اگر تا هفته آینده وضعیت درست نشود، دیگر روی نیمکت نمی نشینم. به گزارش مازنداسپرت؛ محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از تساوی در برابر آلومینیوم در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازی پر افت و خیز و جذابی را از هر […]

02552525مشکلات مالی و پشتیبانی تیم به بدترین شرایط خود رسیده است و اگر تا هفته آینده وضعیت درست نشود، دیگر روی نیمکت نمی نشینم.

به گزارش مازنداسپرت؛ محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از تساوی در برابر آلومینیوم در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازی پر افت و خیز و جذابی را از هر دو تیم شاهد بودیم و گرمای بازی سبب شد سرمای اراک زیاد حس نشود.

وی ادامه داد: نتیجه مساوی برای تیم ما که در وضعیت خوبی به سر نمی برد مناسب بود و خوشحالیم که بازی را واگذار نکردیم.

فکری اظهار کرد:۲۰ نفر از بازیکنان همراه ما به اراک نیامدند که از این تعداد ۸ نفر آنها همواره فیکس بودند. واقعا مشکلات مالی و پشتیبانی تیم به بدترین شرایط خود رسیده است و اگر تا هفته آینده وضعیت درست نشود، دیگر روی نیمکت نمی نشینم.

سرمربی نساجی اظهار کرد: در حال حاضر مالک قانونی باشگاه آقای پرهام هستند ولی مدتی است که وی رسما اعلام قطع همکاری با باشگاه کرده است و در واقع تیم توسط مردم اداره می شود و با کمک هواداران به سفرها می رویم.

وی در خصوص اتلاف وقت بازیکنان نساجی در این دیدار بیان کرد: این اتلاف وقت نبود، چون بازیکنان بسیار جوان ما در این بازی به میدان آمدند توان شان همینقدر بود و افتادن های روی زمین بدلیل خستگی و گرفتگی عضلات آنها بود، با این وجود اگر هواداران اراک فکر می کنند که ما اتلاف وقت کردیم بنده عذرخواهی می کنم.