به حضور خودم در تیم ملی فکر نمیکنم /فاطمه جانعلی پور:هدفم معرفی استعداد ها به تیم ملی است

اختصاصی مازنداسپرت؛بعد از کسب عنوان سومی تیم فوتسال نوجوانان استقلال ساری در کشور به سراغ فاطمه جانعلی پور سرمربی این تیم رفتیم و گفتگویی را با ایشان در خصوص مسابقات لیگ برتر  فوتسال نوجوانان کشور ترتیب داده ایم که در ادامه این گفتگو را میخوانید :   *** در خصوص بازی های فوتسال نوجوانان کشور […]

photo 2016 11 23 18 31 30اختصاصی مازنداسپرت؛بعد از کسب عنوان سومی تیم فوتسال نوجوانان استقلال ساری در کشور به سراغ فاطمه جانعلی پور سرمربی این تیم رفتیم و گفتگویی را با ایشان در خصوص مسابقات لیگ برتر  فوتسال نوجوانان کشور ترتیب داده ایم که در ادامه این گفتگو را میخوانید :

 

*** در خصوص بازی های فوتسال نوجوانان کشور و نتایجی که کسب کرده اید برای مان بگویید :

بازيهاي نوجوانان که زحمت دوره مقدماتيش را خانم مسلمي كشيدند ،در گروه ٥تيمه قرار داشتیم که ٣برد و ١باخت کسب کرده بودیم که به عنوان تيم دوم جدول به مرحله بعد صعود کردند.

كه بخاطر مسائل كاري و ليگ برتر بزرگسالان ، باشگاه هدایت تیم در يك هشتم را به من داده اندكه من مربيگري اش را انجام دهم و افتخاري هم  نصيب من شده است كه در خدمت اين تيم باشم

*** در یک هشتم شرایط چطور بود ؟ راضی بودید ؟

با توجه به شرایط موجود و اینکه بازيكن ها را بنده انتخاب نكرده بودم اما در مجموع خوب و راضی کننده بود. به گونه اي كه باعث شد من يك بازيكني را كه از كرمانشاه  آورده بودم ، بعد از اينكه خودم هدایت تيم را در يك هشتم بر عهده گرفتم در خواست کردم که آن بازیکن بر سر تمرین نیاید.با استفاده نكردن از بازیکنان غیر بومی تيم بهتر جواب داد چون يك انگيزه اي شد براي بازيكن هاي بومي تیم و همین امر سبب شد تا ما موفق شده ايم نتايج خوبي نسبت به هيات فوتبال تهران يا گيلان بگيريم  .

*** پیش بینی این را می کردید که در اولین حضور به مقام سومی ایران دست پیدا کنید ؟

پيش بيني اين را ميكردم  چون بنده ٤ سال است كه مربي آموزش پرورش هستم و در طول این سال ها بازي هاي خوبي داشته ايم. باشگاه استقلال به من كمك كرده واميدواري هايی كه به من داده و همچنین شناختي كه من از همين بازيكن ها داشتم سبب شد تا در این مسابقات کار من ساده تر شود و من از اين تيم نتيجه بگيرم.

 

*** بازیکن ملی پوش هم داشتید در مرحله یک هشتم ؟
در مرحله پایانی نه اما در مرحله مقدماتي خانم ستاره ذبيحي و مهديه كاوياني فر به اردو تيم ملي دعوت شده اند.

*** چه برنامه هایی برای فصل آینده در نظر گرفته اید ؟

براي تيم نوجوانان و حضورش در فصل آينده بايد باشگاه تصميم بگيرد،ما تمام تلاش مان بر اين است كه تيم بزرگسالان مانبتواندنتايج خيلي خوبي بگيرد .تيم بزرگسالان هم الان در شرايطي وارد ليگ برتر شده  كه ٣روز قبل از اينكه بازي ليگ برتر شروع شود اين امتياز به تيم استقلال واگذار شد كه خانم مسلمي زحمت زیادی کشیدند و  اين تيم را در آن ٣روز جمع كرده اند.بنده هم از هفته  دوم  به عنوان مربي-بازیکن به اين كادر اضافه شده ام  .تيم در مجموع تيم خيلي خوبي است و مطمئن باشید در آینده بهتر هم خواهد شد .
در حال حاضر هدف مان بازي هاي لیگ برتر فوتسال بزرگسالان است .

*** در خصوص عصبانیت شدید نرگس رودگر در دیدار دربی چه صحبت هایی داری؟ بدجور از دست شما گلایه داشت !

من احترام خاصي براي ایشان  قائل هستم ببینید یعني هيچ بازي نبوده است كه  بنده به عنوان مربي و گلر درآن تيم باشم و بخواهيم در نوشهر امتياز از دست بدهيم. ما هميشه در نوشهر امتياز گرفته ايم اين يك چيز طبيعي بود . رسانه ها هم قبل از بازي دربی را حساس کرده بودند و این موضوع باعث شد این دیدار حساس تر از قبل شود.
خانم رودگر بخاطر مصدوميتيهاي كه من در آن بازي داشته ام گلایه داشتند. در آن روز حتي  آقاي دكتري هم كه بودند ديدند که واقعا مصدوم شده بوده ام.خانم رودگر در مصاحبه خود عنوان كرده اند كه من وقت كشي ميكردم. بعد از اينكه مصاحبه ايشان راخوانده ام بسيار تعجب كردم ،چون وقت كشي در بازي هاي كه زمان به صورت مفيد محاسبه میشود چطور ميتواند يك گلر وقت كشي كند!!؟  ايشان كه پزشك نبوده اند بايد نظرشان را از پزشك  ميگرفتند كه آيا  واقعا مصدوم بوده ام  يا  اتلاف وقت بوده، اگر من اتلاف وقت هم ميكردم بازي به صورت مفيد بوده است و هیچ مشکلی وجود نداشت.
در نيمه اول ما يك بر صفر جلو بوده ايم و همچنین تماشاچي زيادي آمده بودند روزي بود كه خدا به من كمك  كرده  و ٤تا توپ دو به يك و تك به تك ها  ١٠٠٪‏را گرفتم که همین موضوع  حتما ایشان را خيلي عصبي کرد .

*** چرا تیم استقلال ساری در نیمه دوم بازی ها از لحاظ بدنی افت میکنه و در اکثر بازی ها در دقایق پایانی بازی گل دریافت میکند ؟

ما به دليل اينكه وقت نداشته ايم بدنسازي انحام دهيم، يكسري ناهماهنگي بين بازيكن ها و همچنین يكسري مصدوميت ها است که اگر هماهنگي ها بيشترشود و مصدوميتها رفع بشود و كل كادر متحد تر شود نتيجه بازي را خواهيم گرفت.در حال حاضر اگر ما در نيمه دوم نتيجه نميگيرم بخاطر برنامه ريزي بدنسازي است.

 

*** با توجه به درخشش در چند بازی لیگ ، آیا به تیم ملی هم فکر میکنید ؟

از من گذشته حتي بخواهم به تيم ملي فكر كنم .من اگر مي خواستم به تيم ملي فكر كنم سالهاي قبل ميرفتم .هدف من اصلا تيم ملي نيست چرا كه هدف من این است که اگر در يك تيمي هستم به عنوان گلر صدرصد براي اينكه آن تيم نتيجه بگيرد.

همین امتیاز استقلال ساری سال های قبل برای من بود و زحمات زیادی برای این تیم کشیدم .سال های قبل من تيم را از استاني شروع  كرده ام  .خودم هم مربي اش بودم و هم سرپرست و مدیرعاملش ،اين امتياز من بوده كه از بازيكنهاي استاني شروع كردم و تعداد زيادي بازیکن به تيم ملي دادم .يعني بيشترين تعداد بازيكناي ملي از تيم بابل است . من خودم قبل ازاينكه به تيم ملي فكر كنم به بازيكنهايی فكر ميكنم كه براي تيم ملي آماده شان كنم كه خوشبخاته خدا كمك كرده كه بازیکن های من بيشترين بازيكن تيم ملي در استان مازندران هستند.

*** در پایان فصل تیم استقلال ساری را در چه جایگاهی میبینید ؟

خيلي دوست دارم كه تيم استقلال جزء ٨تيم بيايد و تمام تلاش ما در نيم فصل دوم همین موضوع است و سعی میکنیم در نیم فصل دوم به راحتي امتياز از دست ندهیم.  ما حتما در بازي  برگشت جبران ميكنيم هدف ما  اين است كه جزء ٨تيم در سوپر ليگ باشيم.

*** صحبت های پایانی شما را میشنویم :

من براي تيم استقلال آرزوي موفقيت ميكنم جا دارد كه از جناب آقاي محمدي كيادهي  مدير عامل محترم باشگاه استقلال تقدير و تشكر كنم  كمتر كسي مي آيد يك مجموعه به اين بزرگي  را قبول كند و بانوان را ساپورت كند . از قائم مقام باشگاه آقاي بسطامي تشكر كنم با مشاورهاي كه براي بنده و خانم مسلمي  كل كادرمان انجام ميدهد خيلي كمك حال مان است. جا دارد در درجه اول از خانم رعنا محمدي كه به عنوان سرپرست زحمات زیادی را میشکند تقدير وتشكر كنم  و ازكميته فني سركارخانم خلردي تقدير وتشكرميكنيم كه به عنوان بزرگتر خيلي به اين مجموعه كمك ميكنند.