هاشم زاده: بازیکنان تیم فوتسال امیدازلیگ برتری هاوافراد مستعد هستند

 مربی تیم فوتسال امید ایران با اشاره به آغازمسابقات بین المللی چهارجانبه مشهد گفت:بازیکنان این تیم از لیگ برتر و افراد مستعد هستند که امشب و در نخستین بازی به مصاف فرش آرای مشهد می روند.  به گزارش مازنداسپرت، محمد هاشم زاده، افزود: دیروز وامروز تمرینات خود را در مشهد دنبال کردیم و امشب در […]

 مربی تیم فوتسال امید ایران با اشاره به آغازمسابقات بین المللی چهارجانبه مشهد گفت:بازیکنان این تیم از لیگ برتر و افراد مستعد هستند که امشب و در نخستین بازی به مصاف فرش آرای مشهد می روند.

 به گزارش مازنداسپرت، محمد هاشم زاده، افزود: دیروز وامروز تمرینات خود را در مشهد دنبال کردیم و امشب در ساعت ۲۳:۱۵ و در نخستین بازی رو در روی فرش آرای مشهد به میدان می رویم.
وی افزود: شرایط آب و هوایی مشهد با تهران یکسان است و گرمای هوا در اینجا نیز وجود دارد، در روزهای گذشته تمرینات خوبی را سپری کرده ایم و نفرات با تمریناتی که سپری کرده اند پا به این تورنمنت می گذارند.
مربی تیم امید فوتسال ایران در مورد بازیکنان این تیم گفت: اکثر بازیکنان ما لیگ برتری هستند اما چند بازیکن از لیگ های پایین تر و چند نفر نیز که از طرح استعدادیابی انتخاب شده اند در این تیم حضور دارند که باید دید چه عملکردی را از خود به نمایش می گذارند.
هاشم زاده خاطرنشان کرد:البته زمان برای تمرین و جمع کردن نفرات در کنار هم کم بود اما در همین زمان کم هر آنچه که می توانستیم را انجام دادیم و اکنون زمان آن است که نتایج آن را ببینیم.
وی درمورد طرح های استعدادیابی این تیم گفت: نخستین مرحله استعدادیابی از اردوی اول که در ماهشهر و حدود سه هفته پیش بود آغاز شد و این هفته نیزاین طرح را دربندرعباس دنبال می کنیم.البته ۳ تا ۴ هفته دیگر نیز به شیراز خواهیم رفت تا بازیکنان این منطقه را نیز مورد ارزیابی قرار دهیم.
هاشم زاده درمورد طرح استعدادیابی ودرخواست ارائه شده از سوی استانهای کشور گفت: کل کشور را به ۱۸ منطقه تقسیم کرده ایم که در برخی از این مناطق از ۲ تا ۳ استان تشکیل می شوند، هر استانی که درخواست بدهد بازیکنان فوتسال آنها را مورد آنالیز قرار می دهیم .
گفتنی است تورنمنت بین المللی چهارجانبه فوتسال از ساعت ۲۱ امشب در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس با دیدار تیم ملی ترکمنستان و منصوری قرچک آغاز می شود/ایرنا