پایگاه خبری تحلیلی – تخصصی ورزشی مازند اسپرت شش ساله شد /تولد مان مبارک !

انگار همین دیروز بود که تصمیم گرفتیم قدمی برای ورزش استان مان برداریم ؛ چه زود گذشت ! باورمان نمیشود که شش سال از عمر کودک دلبندمان گذشه است . حالا دیگر این کودک بعد از شش سال برای خودش مردی شده و تصمیمات مهم و قدمهای بزرگی را برای ورزش بر میدارد . چه […]

photo 2016 09 07 01 08 14

انگار همین دیروز بود که تصمیم گرفتیم قدمی برای ورزش استان مان برداریم ؛ چه زود گذشت !

باورمان نمیشود که شش سال از عمر کودک دلبندمان گذشه است . حالا دیگر این کودک بعد از شش سال برای خودش مردی شده و تصمیمات مهم و قدمهای بزرگی را برای ورزش بر میدارد .

چه راه سختی بود ، پر از دست انداز .. !

البته دست اندازهای این راه سخت هیچ شباهتی به دست اندازهای خیابان ها و کوچه پس کوچه های مان نداشت !

هم با دست می اندازند ، هم با پا زیرت را خالی میکنند و گاها مشت و لگد هم برایت پرت می کنند . خیلی ها حمایت مان کردند و انگیزه دادند که برترین باشیم ، اما در این بین نخاله هایی هم وجود داشتند که چشم دیدنمان را هم نداشتند و چون زورشان در کار به نیروهای پرتلاش مان نمی رسید ، برای تخریب مجموعه قوی ما دست به هر کاری می زدند ..!

بعضی ها هم که قید کار خودشان را می زدند و برای تخریب ما برنامه ریزی می کردند و پیش این مسئول و آن مسئول رژه میرفتند و شب نامه برای مان تنظیم می کردند ، اما نمی دانستند که ما خدایی بالای سرمان داریم که ما را زیر سایه خودش محافظت می کند و سد محکمی در برابر تخریب های این لاابالی ها خواهد بود .

چه می شود گفت ، بعضی ها این مدلی بار آمدندو درست بشو نیستند ، این دوستان برای اینجور کارها ساخته شدند ، بگذاریم راحت باشند و تفریحات شان ادامه دهند ، ماهم گوی سبقت را از آن ها گرفته ایم و برای رسیدن به اهداف مان از هر موانعی عبور خواهیم کرد .

کپی ، پیست ممنوع !!!

افتخار میکنیم که بیشترین خبرهای تولیدی را در کل رسانه های استان داریم

از شرق تا غرب همه با هم تلاش کرده ایم ، شب ها تا پاسی از شب و روزها هم همیشه آنلاین تا خبرهای داغ ورزش استان را به صورت ” تولیدی ” و ” اختصاصی ” در اختیار بازدیدکنندگان خوب مان قرار دهیم .افتخار میکنیم که بیش از ۸ ساعت در روز برای خدمت رساندن به مردم عزیز و علاقمندان به ورزش ، فعالیت میکنیم و هیچوقت با خبرهای کپی پیستی پز نمیدهیم !!

آمار بالای بازدید خبر های سایت انرژی مان را برای ادامه فعالیت چند برابر و این مسئولیت را برای مان سنگین تر می کند.

جیره خوار کسی نیستیم و ورزش را با سیاست قاطی نخواهیم کرد/روسیاهی باقی مانده برای اسکرین شات گیرها !!

خدا را شاکریم که در طول این مدت جیره خوار هیچ شخص و یا ارگانی نبوده ایم و دست نیاز به روی هیچ احدی دراز نکرده ایم و نوشته های مان هم جز حقیقت چیز دیگری نبود که به عینه بارها حقیقت گویی مان برای همگان در خبرهای مان ثابت شد .

اما این وسط پرچم بالای پایگاه خبری تحلیلی مازند اسپرت ، سبب شد تا اسکرین شات گیرها ، شب نامه نویس ها و تخریب گرها رو سیاه شوند / برای شان متاسفیم !!

افتخار میکنیم که پرورش دهنده خبرنگار به جامعه رسانه مازندان هستیم

در این شرایط بحرانی ای که رسانه مازندران این روز ها درگیرش است ، ما بر خود می بالیم که خبرنگاران و عکاسان زیادی را در طول این شش سال به جامعه رسانه ای استان مازندران معرفی کرده ایم که هر کدام شان الان برای خود در استان وزنه ای به حساب می آیند .

پرورش بیش از ۳۰ علاقمند به خبرنگاری در طول این مدت نشان از قدرت بالای مجموعه مازند اسپرت است که توقع داریم نگاه ویژه ای از سوی اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات مازندران به این مجموعه شود.

مشاورین عزیز از همه تون ممنونیم

برخود واجب می دانیم از بزرگان ، اساتید و دوستانی که همیشه با مشاوره های خوبشان ما را به جلو و به سمت موفقیت هدایت می کردند تشکر کنیم . بر خلاف دشمنان دوست نما که جز چوب لای چرخ گذاشتن کار دیگری از دستشان بر نمی آمد ، بودند دوستان واقعی ای که ما را هدایت کردند و راه درست را با مشاوره های به جا و خوبشان به ما نشان دادند و نگذاشتند ما راه مان را اشتباه برویم .

به این سادگی ها تخریب نخواهیم شد/ بهار جدید با انرژی مضاعف تر

دردو دل های مان زیاد است و اگر بخواهیم همه آنها را بازگو کنیم از حوصله به دور خواهد بود ، اما لازم می دانیم تذکری به دوستانی که به ما دست دوستی می دهند و از پشت برای نابودی مان دست به هرکاری می زنند بدهیم که مجموعه ما با گول زدن نیرو ها و غارت کردن ایده ها و داشته های مان خراب نخواهد شد و با اهداف بلند مدت و ایده های تمام نشدنی و داشتن نیرو های متعهد ، برنامه های جدیدی را از همین امروز استارت خواهد زد تا با حمایت های کاربران همیشه حامی مان گامی موثر برای پیشرفت ورزش برداریم .

 

و اما در پایان ؛ تولد شش سالگی ات مبارک مازند اسپرت

جا دارد از همین جا سالروز آغاز بکار پایگاه خبری تحلیلی مازند اسپرت را به تک تک مدیران ، خبرنگاران ، عکاسان ، مشاوران ، کارشناسان و سایر دوستانی که ما را در این راه سخت همراهی میکنند تبریک عرض کنیم و سال جدید کاری را پر از اتفاقات خوب و شاد برای شان آرزو می کنیم .

 

و اما یک اطلاعیه :

بنا به نیاز و درخواست کاربران پایگاه خبری تحلیلی مازند اسپرت ، از ماه جدید با ظاهری نو ، سایت مازند اسپرت رونمایی خواهد شد تا نیازهای ما و کاربران عزیز و دوست داشتنی سایت را برطرف کند.این طرح جدید که حدود ۴۵ روزی می شود که روی آن در حال کار کردن هستیم ، یکسری اقدامات جدید و با گرافیک بهتر و کاربرپسند تر دارد امیدواریم مورد پسند همه عزیزان و علاقمندان به مازند اسپرت قرار گیرد .