خسروی‌وفا: برخی شب‌ها خوابم نمی‌برد/ رئیس جدید فدراسیون به عنوان یک کارمند تازه روی من حساب کند

رئیس پیشین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: برخی شب‌ها به خاطر مسئولیتی که داشتم خوابم نمی‌برد اما حالا احساس سبکی می‌کنم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمود خسروی‌وفا در پایان انتخابات فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: انتخابات در فضایی رقابتی، منصفانه و معنوی انجام شد من هم تا جایی که می‌توانستم تلاش کردم دخالتی نداشته باشم حتی با ۲ نفر از کاندیداها که در فدراسیون کار می‌کردند در این مدت هیچگونه صحبتی نداشتم، خوشبختانه انتخابات در فضایی کاملاً سالم برگزار شد.

وی در پاسخ به این سئوال که سرانجام چند سال در این فدراسیون حضور داشته است، گفت: بیش از ۳۵ سال، مهم نیست چند سال بوده‌ام، خوشحالی من این است که فدراسیون ما همواره جزو فدراسیون‌های برتر بوده است، این ۳۵ سال امتیاز نیست، همیشه بالا بودن امتیاز است، خداکند بتوانیم وظیفه‌مان را درست و خوب انجام دهیم.

رئیس پیشین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درباره خداحافظی‌اش با این فدراسیون بعد از حدود بیش از ۳ دهه و اینکه آیا از عملکردش در این مدت احساس رضایت می‌کند و اینکه چه نمره‌ای به خودش می‌دهد، گفت: نباید برای خودم دسته گل بفرستم؛ به مجموعه ورزش‌های جانبازان و معلولین ۱۷ و به خودم نمره ۱۲ می‌دهم. نمی‌توانم زحماتی که این بچه‌ها در شهرستان‌ها کشیده‌اند را نادیده بگیرم برای همین نمره بالایی برای آنها قائل شدم.

خسروی وفا با اشاره به اینکه بار مسئولیتش بعد از سپردن ریاست فدراسیون به فردی دیگر سبک‌تر شده است، گفت: واقعاً برخی شب‌ها خوابم نمی‌برد، الان واقعاً احساس سبکی می‌کنم از این پس هم هر کمکی از من بر آید به مجموعه جدید خواهم کرد.

وی درباره صحبت‌های داورزنی مبنی بر اینکه همکاری خسروی‌وفا با مجموعه ورزش‌های جانبازان و معلولین تمام نخواهد شد، گفت: بله همچنان در کمیته پارالمپیک در خدمت این عزیزان خواهم بود، افتخار هم می‌کنم، به رئیس جدید هم اعلام کردم به مدت حداقل یک سال به عنوان یک کارمند جدید روی من حساب کند. هر زمان هم که نیاز بود برای پاسخویی درباره عملکردم در سال‌های قبل آماده‌ام، من عاشق ورزش جانبازان و معلولین هستم و هرکاری بتوانم برای کمک به این قشر انجام می‌دهم.

رئیس پیشین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درباره لغو برخی اردوهای تیم‌های ملی به دلیل مشکلات مالی گفت: در این سالها هیچ موقع مشکل مالی نداشته‌ایم اما در این مدت برای اینکه زیر بار بدهی نرویم برخی اردوها لغو شد. این هم به خاطر موانع قانونی بود که در پرداخت‌ها به ما وجود داشت.

/فارس