سوتی جالبی که باز هم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل را سوژه رسانه ها کرد + سند

اختصاصی مازند اسپرت: سه شنبه ۲۲ تیرماه ، شیرین کاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل مرا مجاب کرد تا باز هم از این اداره بنویسم. به گزارش مازند اسپرت؛ظهر امروز در کانال رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل ،متن تبریک عجیبی برای مربی جوان و خوش آتیه جناب آقای حبیب شاکری بود که […]

3363اختصاصی مازند اسپرت: سه شنبه ۲۲ تیرماه ، شیرین کاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل مرا مجاب کرد تا باز هم از این اداره بنویسم.

به گزارش مازند اسپرت؛ظهر امروز در کانال رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل ،متن تبریک عجیبی برای مربی جوان و خوش آتیه جناب آقای حبیب شاکری بود که در تیم ملی فوتبال ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران مشغول فعالیت بود. در این پیام تبریک ، رئیس اداره ورزش و جوانان بابل از حضور مربی بابلی در تیم ملی ناشنوایان خبر و داد و به ایشان این حضور را تبریک گفت !!

نکته جالب اینجاست ، حبیب شاکری مربی بابلی تیم ملی ناشنوایان مدت هاست در کادر فنی تیم ملی حضور دارد و به همراه این تیم در مسابقات جهانی ناشنوایان نیز حضور پیدا کرده بود . گویا رئیس اداره ورزش بابل تازه از بابلی بودن این مربی آینده دار بابلی با خبر شد و این سوتی بزرگ را تقدیم رسانه ها کرد!

جناب آقای انصار آری !!
چرا نمی‌خواهید درک کنید که مدیریت با خودنمایی فرق دارد ! چرا نمی خواهید قبول کنید که ورزش قداست دارد و مضحکه گرفتن مردم گناه است !
تبریک امروزتان چه معنی دارد وقتی بازی های جهانی تیم ملی فوتبال ناشنوایان به اتمام رسیده وقتی پس از ۵ ماه مربیگری کردن پست میگذارید و انتخاب این مربی را تبریک می گویید!؟
وقتی کار این مربی با تیم ملی به پایان رسیده است و شما در کانال رسمی اداره تان ثبت می کنید؟!!
تبریکتان فقط و فقط یک مفهوم دارد ،اینکه انقدر به حاشیه و منافع غیر دولتی توجه می‌کنید که از ورزش دور افتاده اید، نه چند متر بلکه کیلومترها دور تر !!
آقای آری ..
ورزش آنقدر با ارزش،پاک و قداست بالایی دارد که می‌شودعدم توانایی در مدیریت را تحمل کرد اما تمسخر قابل تحمل نیست؟!؟
اینحا اداره ورزش و جوانان است ، خانه صداقت،جایگاه پاکی و معدن فعالیت..!
از خودنمایی برای عملکرد دست بردارید …

لطفا ..

 

تصویر اشتباه عجیب کانال رسمی اداره ورزش بابل را در زیرمشاهده میکنید

2000

متن پیام تبریک و خبر مازند اسپرت بعد از حضور شاکری در تیم ملی ( به تاریخ خبر دقت کنید !! )

5855

حبیب شاکری مربی بابلی تیم ملی ناشنویان هم ضمن تعجب از پست امروز اداره ورزش بابل در کانال رسمی اش در گفتگویی کوتاه با خبر نگار مازند اسپرت اظهار داشت :برای من هم این موضوع عجیب بود ، توسط یکی از دوستانم متوجه این موضوع شدم و خیلی تعجب کردم.

وی افزود : بنده اصلا این آقایون را نمیشناسم و نمیدانم چرا بعد پایان بازی ها یاد من افتادند و انتخاب بنده را تبریک گفتند.من که به شخصه هیچ امیدی به رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل نداشتم و اصلا ایشان را نمی شناسم .

مربی تیم ملی ناشنوایان ضمن تشکر از رئیس هیات ناشنوایان استان مازندران گفت : تشکر میکنم از رئیس هیات ناشنوایان که حداقل کم کاری اداره ورزش بابل را پوشش داد و زحمت نصب بنر ها را کشیدند و جلوی درب منزل و در مرکز شهر برای ما بنری نصب کردند که از این بابت از ایشان متشکرم.

گفتنیست این اولین سوتی کانال رسمی اداره ورزش و جوانان بابل نبود و مطمئنن آخرین آن هم نخواهد بود ، برای همین بهتر است رئیس اداره ورزش و جوانان بابل به جای خود نمایی در شبکه های مجازی به فکر فعالیت و عملگرایی در ورزش بابل باشد .

 

تصاویر حضور حبیب شاکری به همراه تیم ملی ناشنوایان

200

363

666

989

2525