حبیب با طناب چه کسانی پیش می رود/ساختمان هیاتهای ورزشی مازندران یا لانه کبوتر!!

حبیب با طناب چه کسانی پیش می رود؟   ساختمان هیاتهای ورزشی مازندران یا لانه کبوتر!!     مازند اسپرت : ورزش مازندران بخش عظیمی از افتخارات خود را مدیون هیاتهای ورزشی استان و شهرستانها می باشد که گویا این اصل مهم در مدیریت حسین زادگان در حال فراموشی قرار گرفته است. بارها از طریق […]

14حبیب با طناب چه کسانی پیش می رود؟
 
ساختمان هیاتهای ورزشی مازندران یا لانه کبوتر!!

 

 
مازند اسپرت : ورزش مازندران بخش عظیمی از افتخارات خود را مدیون هیاتهای ورزشی استان و شهرستانها می باشد که گویا این اصل مهم در مدیریت حسین زادگان در حال فراموشی قرار گرفته است.

بارها از طریق رسانه های استانی و کشوری در خصوص وضعیت اسفبار ساختمان هیاتهای ورزشی که یک روز مشگل قطع آب و روزی دیگر مشگل برق و گاز دارد بصورت مصور و مکتوب انعکاس داده شد ولی دریغ از یک جفت گوش شنوا!!
باخبر شدیم حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در اقدامی عجیب با اعلام دستوری، از هیات های ساکن در ساختمان هیات های ورزشی خاقانی خواسته است ، ضمن تخلیه به یکی از ساختمانهای اداره ورزش و جوانان ساری در بعثت نقل مکان کنند .
جالب اینکه مکان مدنظر آقای مدیرکل ساختمانی است که با نصب پارتیشن و بدون سقف در ابعاد ۲در۲ و یا ۴در۳  ساخته شده و جالبتر اینکه در این فضا لانه کبوتری می بایستی دو تا سه هیات ورزشی استان همزمان در آن اسکان داشته باشند!!
پیش بینی می شود؛ این تغییر مکان آغاز اختلافات بسیار بین روسای هیات ها با اداره کل باشد، زیرا اعتراض و رنجش روسای هیاتهای ورزشی صاحب نام در کشور که ورزش مازندران با انها می درخشد می تواند حسین زادگان را از حاشیه امنیت دور کند.
با توجه به انتقاد های متعددی که این روزها از مدیریت حبیب در ورزش استان در حال رقم خوردن است، پیشنهاد می شود وی تن به این کار ندهد، چرا که حضور هیات ها ورزشی صاحب نام در این ساختمان به گونه ای تحقیر آنان به شمار می رود و این اقدام چالش را با خود به همراه خواهد داشت تا جاییکه جبران آن دیگر ثمری نخواهد داشت، زیرا اگر این نظریه صحیح و اصولی بود سید هادی حسینی، پریچهره،سعادتمند در زمان مدیریت خود انجام می دادند.
شاید حسین زادگان فکر می کند با این اقدام فصل جدیدی در مدیریت را در ورزش مازندران به رخ خواهد کشید، اما این ره برای او و همفکرانش به ترکستان است، چراکه ادامه این روند با توجه به مسابقات بین المللی و المپیک پیش رو مطمئنا دلسردی هیاتهای ورزشی مدال آور، را با خود به همراه خواهد داشت.
ادامه دارد…