حبیب حسین زادگان : آمار مدال آوری ما نشان خواهد داد که ورزش مازندران موفق و تاثیر گزار عمل کرده !

اختصاصی مازند اسپرت : در آستانه ۲۲ اردیبهشت ، روز جانباز گفتگویی المپیکی را با یکی از جانبازان ورزشی که اتفاقا شخص اول ورزش استان است ترتیب داده ایم . حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش استان مازندران یکی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس است که در این گفتگو در خصوص المپیک پیش رو […]

habiiiiibbاختصاصی مازند اسپرت : در آستانه ۲۲ اردیبهشت ، روز جانباز گفتگویی المپیکی را با یکی از جانبازان ورزشی که اتفاقا شخص اول ورزش استان است ترتیب داده ایم . حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش استان مازندران یکی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس است که در این گفتگو در خصوص المپیک پیش رو میگوید  .

 

در ادامه صحبت های خبرنگار ما با مدیر کل ورزش استان را میخوانید :

مازند اسپرت : در آستانه ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز  هستیم ، این روز را خدمت شما تبریک عرض میکنیم ، در خصوص این روز چه صحبتی با جانبازان عزیز دارید ؟

بنده هم تبریک عرض میکنم هم به شما و همه ی جانبازان عزیز،پیشکسوتان دفاع مقدس و همه ی دلسوختگان به نظام ،امیدوارم این روز مبارک و فرخنده باشد و همگی در صحت و سلامت  باشید و انشالابتوانید همواره مانند چراغ فروزان در نظام بدرخشید .

مازند اسپرت :نزدیک المپیک ریو هستیم ، تا به الان المپیکی شدن چند مازندرانی قطعی شده است ؟

۵ نفر کاملا مشخص شده و در رشته کشتی هم انشالله بجه ها بتوانند قطعی بکنند و در وزنه برداری دو یا سه نماینده قعطی خواهد شد و  فکر میکنم امثال بتوانیم سهمیه قابل قبولی کسب کنیم .

مازند اسپرت :چه برنامه هایی برای حضور موفق ورزشکاران مازندرانی در المپیک دارید؟

برنامه های افراد که برنامه فنی و اجرایی آنهاست در اختیار فدراسیون ها قرار دارد و بحث های داخل استان آنها در ستاد های ویژه المپیک رسیدگی خواهد شد . ما در تعامل با فدراسیون ها هستیم و دیروز نیز جلسه ای با فدراسیون هایی که بچه های ما در آنجا تحت نظرهستند داشتیم که خداروشکر بچه ها با شرایط مناسب و به امید خداو دعای مردم آماده میشوند.

مازند اسپرت :چند مدال را برای المپیکی های مازندرانی پیش بینی میکنید؟

کار برای ورزش های حرفه ای سخت است ، اگر شرایط حفظ شود ما روی سکو هستیم به امید خدا ..

مازند اسپرت :صحبت پایانی شما ؟؟

آرزوی سلامتی و موفقیت داریم برای شما 

در یک فرصتی مناسب تر در خدمت تان خواهیم بود تا از عملکرد سال ۹۴توضیح دهیم . آمار مدال آوری ما نشان خواهد داد که ورزش مازندران موفق و تاثیر گزار عمل کرده این دستاورد ها متعلق به هیات ها و مربیان و اصحاب رسانه است که واقعا زحمت میکشند .

انشالله با دعای مردم و زحمت ورزشکاران بتوانیم موفق باشیم .