حرف های جالب ستاره اسبق پرسپولیس در خصوص دربی/سهراب انتظاری : شک نکنید پرسپولیس برنده دربی است !

اختصاصی مازند اسپرت : در آستانه دربی پایتخت به سراغ بازیکنان مازندرانی ای رفتیم که در گذشته ای نچندان دور ستاره های این دو تیم بزرگ پایتخت بوده اند . سهراب انتظاری یکی از ستاره های مازندران ای بود که در پرسپولیس گل های تاثیر گذاری به ثمر رسانده بود  . در ادامه صحبت های […]

0222222اختصاصی مازند اسپرت : در آستانه دربی پایتخت به سراغ بازیکنان مازندرانی ای رفتیم که در گذشته ای نچندان دور ستاره های این دو تیم بزرگ پایتخت بوده اند . سهراب انتظاری یکی از ستاره های مازندران ای بود که در پرسپولیس گل های تاثیر گذاری به ثمر رسانده بود  . در ادامه صحبت های این بازیکن در خصوص دربی را میخوانید :

مازند اسپـــرت : بیوگرافی:
سهراب انتظاری متولد سال ۱۳۵۶ از شهرستان بابل مانند تمام هم دوره ای های خودم فوتبال را از زمین های خاکی شروع کردم در رده جوانان در تیم شموشک و در رده امیدها به تیم بابل دعوت شدم و بعد از ان هم به تیم شموشک نوشهر رفتم و سابقه بازی در تیم های مانند: شموشک نوشهر – پرسپولیس تهران، راه اهن، شهرداری تبریز و تربیت یزد را دارم.

مازند اسپـــرت : در چه سالی و به مدت چند فصل بازیکن پرسپولیس بودید و با چه مربیانی کار کردید؟
در سال ۱۳۷۹ اولین دوره لیگ برتر با باشگاه پرسپولیس قرارداد بستم و ۵ فصل برای این تیم بازی کردم و با مربیانی مانند: علی پروین-ناصر ابراهیمی- اری هان و… کار کردم

مازند اسپـــرت : در چند بازی دربی شرکت داشتید؟
بنده در ۹ بازی دربی حضور داشتم که یکی از انها رقابتهای جام حذفی بوده است.

مازند اسپـــرت : ایا در دربی به استقلال گل زده اید؟ کدام دروازه بان؟
بله بنده یک گل در دربی به اقای وحید طالبو زده ام.

مازند اسپـــرت : در زمان شما هم حساسیت دربی اینگونه بود؟
بله دربی همیشه حساسیت های مخصوص به خودش را دارد

مازند اسپـــرت : این دربی را چطور ارزیابی می کنید؟
این دربی با توجه به اینکه دو تیم از لحاظ امتیاز باهم مساوی هستند می تواند اهمیت بالایی داشته باشد چرا که از نظر بنده استقلال حاضر است قهرمان نشود ولی این دربی را ببرد اما برای پرسپولیس قهرمانی با باخت در دربی شیرین نیست و به دنبال پیروزی هستند تا بعد از هادی نوروزی عزیز این پیروزی و قهرمانی اخر فصل را جشن بگیرند.

مازند اسپـــرت : پرسپولیس برانکو با پرسپولیس بقیه مربیان چه تفاوتی دارد؟
پرسپولیس برانکو یک تیم کاملا جوان است که نسلی جدید را دراختیار دارد.بنده تا قبل از این فصل گفته بودم فوتبال محسن مسلمان تمام شده اما برانکو در تیم پرسپولیس نشان داد که چنین چیزی نیست و مسلمان در این تیم بازی های خوبی را به نمایش می گذارد.

مازند اسپـــرت : نتیجه را چگونه ارزیابی می کنید؟
چون پرسپولیسی هیستم قطعا برد تیم خودم را پیش بینی می کنم و شک نکنید پرسپولیس برنده دربی است.

مازند اسپـــرت : چه انگیزه ای به عنوان پرسپولیسی قدیمی به بازیکنان این تیم می دهید؟
انگیزه را بیشتر مسئولین و مدیر عامل باشگاه باید به بازیکنان بدهد و معمولا در این مواقع باشگاه با دادن پاداش قبل از مسابقه به بازیکنان روحیه می دهد تا بازیکنان دغدغه چیزهای دیگر نداشته باشند.

مازند اسپـــرت : بهترین بازیکن پرسپولیس؟
مهدی طارمی

مازند اسپـــرت : بهترین بازیکن استقلال؟
سید مهدی رحمتی

مازند اسپـــرت : بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران؟
مهدی طارمی

مازند اسپـــرت : بهترین مربی ایرانی؟
سلطان علی پروین

مازند اسپـــرت : بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران؟
بنده بازی های علی اقا پروین را ندیدم اما به نظر بنده بهترین بازیکن تاریخ فوتبال علی پروین و علی کریمی هستند.

مازند اسپـــرت : صحبت پایانی
بدلیل اینکه سایت مازند اسپرت برای مازندران است و اغلب خوانندگان مازندرانی هستند صحبت پایانی خودم را راجب باشگاه خونه به خونه خواهم گفت و اینکه اگر برادران حسن زاده حالا به هر دلیلی تصمیم اشتباه گرفته اند الان موقع انتقاد نیست و مازندرانی های عزیز بیایند دست به دست هم دهیم و از این تیم حمایت کنیم تا فوتبال مازندران بعد از سال ها صاحب نماینده در سطح اول فوتبال کشور شود چرا که صعود خونه به خونه به لیگ برتر باعث افتخار فوتبال مازندران و بابل است.

8686868

8888

999