شوكي به واليبال دوستان مركز استان/آيا عمران از حضور در ليگ برتر واليبال كشور انصراف خواهد داد !؟

اختصاصي مازند اسپرت : واليباليست هاي مازندراني هميشه جز بهترين و تاثيرگذارترين ها در ليگ هاي واليبال كشور بوده و هستند .بعد از افتخارآفريني هاي كاله آمل در سطح كشور و حتي آسيا و حضور چندين ساله آملي ها در سطح اول واليبال كشور ، اين فصل ساروي ها با تيم عمران راهي ليگ برتر […]

020202اختصاصي مازند اسپرت : واليباليست هاي مازندراني هميشه جز بهترين و تاثيرگذارترين ها در ليگ هاي واليبال كشور بوده و هستند .بعد از افتخارآفريني هاي كاله آمل در سطح كشور و حتي آسيا و حضور چندين ساله آملي ها در سطح اول واليبال كشور ، اين فصل ساروي ها با تيم عمران راهي ليگ برتر واليبال شدند تا مازندران سال آينده دو نماينده در سطح اول واليبال كشور داشته باشد .

 

تيمي كه شايد اوايل فصل كمتر كسي فكر صعودش به ليگ برتر را ميكرد ،رفته رفته هواداران ساروي را به خود جذب كرد و در نهايت با كمترين بودجه و با مديريت خوب بهزاد محمودي سرمربي جوانش ،به ليگ برتر صعود كرد كه به نوعي ميشود گفت، واليبال را بعد از سالها در مركز استان زنده كرد .

 

اين تيم كه با جمعي از جوانان آينده دار به ليگ برتر واليبال كشور صعود كرد ، تمامي هواداران ساروي و مازندراني را به حضوري قدرتمند در ليگ برتر اميدوار كرد تا فصل آينده با برنامه ريزي هاي بهتر و بودجه اي بيشتر و همچنين با جذب چند بازيكن باتجربه ، تيمي خوب و شايسته را راهي رقابت هاي ليگ برتر واليبال كشور كند.

 

اما بعد گذشت چندين هفته از صعود اين تيم به ليگ برتر واليبال كشور ، هنوز هيچ مسئولي در مازندران صعود اين تيم به ليگ برتر واليبال كشور را تبريك نگفته و گويا خبري از جشن تجليلي براي اين جوانان نيست !

گويا كار با ارزش بهزاد محمودي و شاگردان جوانش به چشم مسئولين مازندراني و ساروي بي ارزش و پوچ بوده كه از آنها تابه حال هيچ تقديري صورت نگرفته است !!

در اين بين جدا از تجليل و تقدير نشدن ها ، شنيده هاي بدي از اين تيم تازه صعود كرده به ليگ برتر واليبال كشور به گوش ميرسد كه انگار قرار نيست اين تيم در ليگ برتر سال آينده شركت كند !

اين خبر اوج كم لطفي و بي مهري به جواناني است كه بعد از سال ها واليبال را در ساري زنده كردند ! شوك بزرگي كه ثابت ميكند ساروي ها به عدم موفقيت ها و سقوط ها عادت كرده و موفقيت هاي تيم ها ، مسئولين ساروي را زياد خوشحال نميكند !

 

اينطور كه پيداست ،شوق حضور هواداران پرشور ساروي در بوهبوهه ی انتخابات مجلس به چشم نيامد و اين تصميم عجيب به نوعي بازي كردن با احساسات مردم و جواناني است كه با حضورشان در اين تيم ، افتخار بزرگ صعود به ليگ برتر واليبال را براي مركز استان كسب كرده اند !

اما در اين بين تلاش هيات واليبال استان و شهرستان ساري در متقاعد كردن مسئولين براي تيمداري در ليگ برتر ستودني است و ماهم اميدواريم سنگ اندازي ها براي عدم تيمداري در ليگ برتر واليبال به پايان برسد تا تيمي قدرتمند را روانه فصل آينده ليگ برتر كنيم !

گروه خبري مازند اسپرت، به شدت پيگير اين موضوع خواهد بود و به زودي خبرهاي تكميلي از حضور يا عدم حضور تيم عمران در ليگ برتر واليبال كشور بر روي خروجي قرار خواهد داد .

با ما همراه باشيد …