در مسابقات قهرمانی ووشوی ساندای مازندران ؛ تنکابن، قهرمان مسابقات ووشوی مازندران شد

نایب رئیس هیات ووشو مازندران از قهرمانی ووشوکاران تنکابن در مسابقات قهرمانی ووشوی ساندای مازندران یادبود شهید بهرام اسداله پور گلوگاهی شهید شاخص ورزش کشور در سال ۹۴ خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ محمدرضا رنجبر افزود: این دوره از مسابقات که در شهر رستمکلا بهشهر برگزار شد بعد از تنکابن، کلاردشت و نوشهر […]

voooshooنایب رئیس هیات ووشو مازندران از قهرمانی ووشوکاران تنکابن در مسابقات قهرمانی ووشوی ساندای مازندران یادبود شهید بهرام اسداله پور گلوگاهی شهید شاخص ورزش کشور در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ محمدرضا رنجبر افزود: این دوره از مسابقات که در شهر رستمکلا بهشهر برگزار شد بعد از تنکابن، کلاردشت و نوشهر به مقام دوم و سوم رسیدند.

وی اعلام کرد: مسابقات ووشوی ساندا، قهرمانی استان مازندران انتخابی مسابقات کشور با شرکت ۲۰ تیم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن امام رضا(ع) رستمکلا برگزار شد.

رنجبر ادامه داد: در رده سنی نوجوانان، ۱۰۰ شرکت کننده بین ۱۲ تا ۱۵ سال در ۱۲ وزن و رده سنی جوانان ۱۸-۱۵ سال ۸۰ شرکت کننده در ۸ وزن با هم به رقابت پرداختند.

نایب رئیس هیات ووشو مازندران گفت : در مرحله اول و رده نوجوانان تیم نوشهر، کلاردشت و بهشهر به ترتیب مقام اول تا سوم تیمی را از آن خود کردند و در مرحله دوم نیز در رده جوانان تیم های تنکابن، آمل و نور مشترک و کلاردشت به ترتیب مقام اول تا سوم تیمی رسیدند.

رنجبر گفت: در مجموع دو رده سنی تنکابن، کلاردشت و نوشهر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.