صحبت های غمناک کاپیتان صنعت ساری در گفتگو با مازنداسپرت/مسئولین تیم را به خدا واگذار میکنم !

اختصاصی مازند اسپرت : با قطعی شدن سقوط صنعتی های ساروی به لیگ دسته سوم فوتبال کشور ، فوتبال مرکز استان وارد بحران جدیدی شد . عصر امروز ” مهدی فولادی ” کاپیتان غیر ساروی اما با غیرت تیم سقوط کرده صنعت ساری میهمان مازند اسپرت بود و با دلی پر و گلایه هایی دردناک […]

00000255اختصاصی مازند اسپرت : با قطعی شدن سقوط صنعتی های ساروی به لیگ دسته سوم فوتبال کشور ، فوتبال مرکز استان وارد بحران جدیدی شد . عصر امروز ” مهدی فولادی ” کاپیتان غیر ساروی اما با غیرت تیم سقوط کرده صنعت ساری میهمان مازند اسپرت بود و با دلی پر و گلایه هایی دردناک به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد که در ادامه صحبت های این بازیکن خوش تکنیک را میخوانیم :

 

 

مازند اسپرت : بعد از سه سال دست و پا زدن تو لیگ دو به جای صعود کردن یکبار دیگر صنعت سقوط کرد، چه حسی داری ؟

با سلام خدمت شما و همکارانتون ؛ میخواهم در این مصاحبه بیشتر از دل داغون و بدن خسته ی خودم و تمامی بچه ها بگم ، این فصل هم واسه ما با ناکامیه تمام به آخرش رسید و ما هم شرمنده مردم ،آینده و زندگی خودمون و پدر مادرامون شدیم !

الان چی میتونیم بگیم !؟  از چی باید بگیم ؟ کی میدونه داخل تیم چه خبر بود و مسئولین با ما چیکار کردند !؟ اره ما این تیم را انداختیم !!مسئولینی که به زور تهدید که اگه بر سر بازی ها حضور پیدا نکنید، محرومتان میکنیم، مارا به بازی ها کشاندید که فقط لیگ تموم شود تا یک وقت مردم نگویند شما نتوانستید یک تیمو نگه داشته باشید !

باشه آقای مسئول ما بازیکنان این تیم را انداختیم !! پرسیدید از حسم بگم ،حسه نابودیو نا امیدی دارم ! بدترین حسی که فکرشو بکنید دارم که این حس رو فقط بعضی بازیکنانی که چند سال به هر بهونه ای نگه داشتنمون میفهمن چه حسیه این حس !

مازند اسپرت : به عنوان کاپیتان غیر ساروی تیم با غیرت ترین بازیکن تیم بودی تو این چند سال و مونده بودی که تیم رو به لیگ یک برگردونی ، شرایط امسال چطور پیش رفت که سقوط کردین ؟

اره من ۵ سال در تیم صنعت موندم و مرسی که از من به عنوان با غیرت اسم بردی ! ولی خیلی ها چشم دیدن منو نداشتند در این ۵ سال !! اینم یک دردی بود که تو دلم مونده بود.

بزارید از شرایط امسال بگم براتون،من یک شهر دیگه پای قرارداد بودم که اقای تقوی بهم زنگ زد و از تیم خوب صنعت امسال برایم صحبت کرد و گفت که امسال تیم شرایطش فرق دارد!!

منم به خاطره علاقه ام به این تیم خیلی خوشحال شدم که تیمم متحول شده و زود برگشتم به تیم و از اینجا حاضرم قسم بخورم که تیمی که اقای تقوی درست کرده بود با اختلاف خیلی زیاد از گروه صعود میکرد .

بعد یک ماه تمرین ، آقای دامادی که خیلی ها میدونند یکبار با زندگیه من بازی کرد که در ادامه خواهم گفت ، دو نفر را به عنوان مسئولین تیم معرفی کرد که من بازم با جرات میگم که همین افرادی که آقای دامادی معرفی کردند این تیم را به نابودی کشوندند!!

که بعد آن و حضور آن افراد دیگه همه مردم میدونند که چجوری تیمو خراب کردند و دو روز مانده به بازی ها بازیکنای خوب این تیم را فراری دادند و بازیکنای خودشان را آوردند که فقط چند نفرشان فوتبالیست بودند !!

مردم ساری بدانید از این مسئولین ، هیچکدوم و هیچکسی دلش با این تیم نبود !!

آقای تقی پور را آوردند که این آدم بزرگ با آمدنش خیلی زود فهمید که تیم با تیم بودن خیلی فاصله دارد و دوام نیاورد و در این تیم نموند !

282

 

مازند اسپرت : چرا انقدر سرمربی عوض میکرد تیم شما ؟

هر آدم ورزشی ببیند که این همه مربی در صنعت حضور پیدا کرد متوجه خواهد شد که در این تیم چه خبر بوده!! تیمی که امسال حدود ۱۸ نفر در کادر فنی به خودش دیده بود .!!

از اینجا میخواهم اینو بگم که ای کاش مدیر قبلی بود که تیم به این روز نمیوفتاد!! رفتیم که اوضاع مدیریتی تیم را بهتر کنیم فکرش رو نمیکردیم که بدتر شود !! تو این بی صاحابیه این تیم فقط یمینی بود که با تمام داستان هایش به تیم کمک میکرد!

مردم ساری بدانند صنعت یتیم بود ، بی صاحاب بود ،تیم افتاد و همه حق دارید به ما بازیکنان هرچیزی میخواهید بگویید!! سر ما جلوی شما پایین است ولی بدانید صنعت یتیم بود ،قسم میخورم مسئولین از خداشون بود تیم بیفته تا از شر این تیم از دردسر ها ، از همه چی راحت شوند و حالا هم راحت شدند !!

مازند اسپرت : به عنوان کاپیتان تیم و کسی که از بدو وجود صنعت در این تیم حضور داشتی ، علت به مشکل خوردن تیم  امسال را در چه چیزی دیدی ؟

تیم ما امسال توانش همین بود ، بیشتر از این توان نداشت !! به عنوان کسی که چند سال در این تیم بودم و سالهای قبل تیم های خوبی داشتیم میگم که امسال توان تیم همین بود!

دم مسئولین و کسانی که به عنوان بالاسری این تیم بودند گرم که تیمو زیر پاهاشون گذاشتند که زودتر له شود … !!

IMG 4402 Copy

 

 

مازند اسپرت : شما همبازی محمد عباس زاده ، مهرداد قنبری ، مسعود حقجو و خیلی از صنعتی هایی بودی که بعد از صنعت لیگ یک از تیم به تیم های مطرح لیگ برتری رفتند ، اما شما موندی و تا تیم را به لیگ یک برگردونی ، الان اگر به اون سال برگردیم همچین تصمیمی میگرفتی ؟

اره من همبازی بازیکنانی بودم که رفتند و پیشرفت کردند و در این تیم نماندند.من موقعیت های زیادی داشتم اما هر سال و به هر نحوی بود موندم ! خودم کردم که فوتبالم به این روز افتاد !!

 

مازند اسپرت : میدونم تلخی سقوط هنوز از دلتون در نرفته ، میخوام از این تریبون هر گلایه ای از هر شخصی در این فصل و فصل های گذشته بابت نابودی این تیم داری بکنی

خواستم از آقای دامادی برایتان بگم که ۳ سال پیش ایشان اومده بودند سراغ تیم صنعت و من از دو تیم شهرم و یه تیم تبریزی پیشنهادات خوبی داشتم که اقای دامادی به من قول داد که شما به آن تیم ها نرو من تو رو کارمند دولت میکنم !!

منم چون لیسانس خودمو گرفته بودم و تیم صنعت را دوست داشتم فک کردم که اینجوری برد میکنم !! موندم که آقای دامادی منو کارمند کنه ، ولی نمیدانستم این آقا قولش قول نیست و از همون موقع ایشونو به خدا سپردم که جوابشو بده که با زندگیه یک جوون بازی کرد !!

ای مردم به جز من بازیکنای دیگه ای هم مثل وحید خازنی ، مهدی دستاران ، محمد سیاحی ، فرهنگ دوست ، ساداتی و … هم بودند که پیشنهاداتی داشتند ولی با قول های دروغین همین مسئولین ماندند و جوونیشونو پای این تیم گذاشتند و به این روز افتادند.

از همه چیز داغون شدیم که حالا هم انگشت اتهام همه به سمت ماست !! واقعا نمیدانم چجوری از دل خودمو این بچه ها برای شما بگم !!

 

photo 2016 02 11 07 13 52

 

مازند اسپرت : خیلی از مردم معتقدند که با نابودی صنعت فوتبال ساری هم به خواب خواهد رفت ، شما به عنوان بازیکنی که سال ها در مرکز استان فوتبال بازی کردی ، به نظرت با این سقوط فوتبال ساری نابود خواهد شد ؟

شهر ساری در شرایطی میتواند یک تیم خوب داشته باشد که یک شخصی به مانند برادران حسن زاده پیدا شود یا اینکه همه ی مسئولین ورزشی ساری عوض شوند و یا این افرادی که هستند دیدشان را به تیم داری عوض کنند.

ای آقایونی که مسئولین !! این بازیکنان برده نیستند!! ما که دیگه تموم شدیم ، با هزار آرزو به فوتبال آمدیم ولی تمام شدیم !! من به شخصه امسال آخرین سال فوتبالم بود چون دیگه از فوتبال متنفر شدم !!

آقایونی که باعث شدید این تیم به این روز بیوفته و با اینکه نمیخواستید و نمیتوانستید تیمداری کنید هر سال به هر نحوی گولمون زدید و با زندگی ما بازی کردید !! زندگی ادامه دارد و یک روزی همه ماها باید بمیریم !!! من شماها را به خدا واگذار کردم و ازش میخوام که جواب شما را خودش بدهد..

 

مازند اسپرت : چه حرفی با هوادارای ساروی داری ؟

مردم ساری ما را ببخشید ،ما را درک کنید و بدونید که خونه دل خوردیم در این تیم ،هر چی بگید حق دارید ولی واقعا شرمندتونیم.

 

photo 2016 02 11 07 13 54