پیش بازی ؛ آيا شهروند سه امتياز بازي فردا را قبل از تعطيلي ليگ بدست مي آورد؟

اختصاصی مازند اسپرت / نبيل معصومي : شاگردان ابطحي به دنبال اولين پيروزي/ايا شهروند سه امتياز بازي فردا را قبل از تعطيلي ليگ بدست مي اورد؟   به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر فردا دو تيم شهروند ساري و مقاومت البرز در سالن سيدرسول حسيني به مصاف يكديگر مي روند. تيم شهروند ساري نتوانست در […]

sALONNاختصاصی مازند اسپرت / نبيل معصومي : شاگردان ابطحي به دنبال اولين پيروزي/ايا شهروند سه امتياز بازي فردا را قبل از تعطيلي ليگ بدست مي اورد؟

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر فردا دو تيم شهروند ساري و مقاومت البرز در سالن سيدرسول حسيني به مصاف يكديگر مي روند. تيم شهروند ساري نتوانست در دوبازي اول نتايج خوبي را كسب كند و خواسته ي هوادارنش را برآورده كند ولي در مقابل تيم جوان مقاومت البرز فصل بسيار خوبي را آغاز كرد و در دو بازي قبل صاحب يك پيروزي و يك تساوي شده و در رتبه ي چهارم جدول قرار دارد.

تيم شهروند ساري با بهره گيري از بازيكنان جوان و باتجربه در كنار هم و جذب چند بازيكن جديد و با هدايت سيد مهدي ابطحي انتظار مي رفت فصل بهتري را نسبت به سالهاي قبل آغاز كند ولي متاسفانه از دو ديدار قبلي خود نتوانست امتيازي كسب كند به همين دليل فردا با انگيزه اي مضاعف و فقط براي كسب سه امتياز به ميدان مي رود.

در مقابل تيم مقاومت البرز با هدايت رضا فلاح و با بهره گيري از بازيكنان جوان و كم نام و نشان فصل خوبي را آغاز كرد اين تيم در بازي اول توانست تيم مدعي گيتي پسند را سه بر يك شكست دهد و در بازي دوم هم برابر تيم تازه ليگ برتري شده ي آذرخش به تساوي ۳ بر ۳ رضايت داد.

از بازيكنان خوب تيم مقاومت مي توان به نادر حنيفي اشاره كرد كه با زدن سه گل در دوبازي عملكرد خوبي داشت و در رتبه ي سوم جدول گلزنان ليگ قرار دارد.

اين بازي ساعت ۱۷ روز جمعه در سالن سيد رسول حسيني برگزار مي شود و تماشاي اين بازي براي هواداران رايگان است.

برنامه ي ساير بازي هاي هفته ي سوم به شرح زير است:

پنجشنبه ۱ مرداد:

کاشی نیلو اصفهان – میثاق تهران

ماهان تندیس قم – تاسیسات دریایی تهران

فردوسی مشهد – شرکت ملی حفاری ایران

جمعه ۲ مرداد:

شهروند ساري – مقاومت البرز

آذرخش بندر عباس – گیتی پسند اصفهان

شهید منصوری قرچک – فرش آرا مشهد

مس سونگون ورزقان – دبیری تبریز