کجایی آقای نماینده ؟ “جوانت” خودش را نابود کرده / جلوی سقوط را بگیر !

مازند اسپرت : آقای مالک و یا همان فرشته نجات فوتبال ساری ؛ روزی را به یاد داریم که شایع شده بود فوتبال ساری به ساحل خوشبختی رسیده و اینبار مردی از راه رسید که حرفش از جنس شعار نیست.   آقای مالک و یا همان فرشته نجات فوتبال ساری روزی را به یاد داریم […]

14141111مازند اسپرت : آقای مالک و یا همان فرشته نجات فوتبال ساری ؛ روزی را به یاد داریم که شایع شده بود فوتبال ساری به ساحل خوشبختی رسیده و اینبار مردی از راه رسید که حرفش از جنس شعار نیست.

 

آقای مالک و یا همان فرشته نجات فوتبال ساری روزی را به یاد داریم که شایع شده بود فوتبال ساری به ساحل خوشبختی رسیده و اینبار مردی از راه رسید که حرفش از جنس شعار نیست. بلکه با اراده و انگیزه بالا آمده است تا ناخدای کشتی ای باشد که گرفتار طوفان مهیبی شده بود !

مردی که در سالهای قبل هم بارها در شرایط بد ، کمک های مالی زیادی کرد ولی به دلیل سو مدیریت در تیم صنعت ساری خروجی مناسبی ندیده ایم !

بله، صحبت از نماینده جوان و محبوب مرکز استان ” مهندس دامادی ” هست ! البته در همان زمان نظرات ضد و نقیض زیادی بود که درستی و نادرستی تصمیم نماینده جوان را زیر سوال می‌برد.

بالاخره انتظار به سر رسید و محمد دامادی بعنوان مالک باشگاه با حضور مدیر کل جوان ورزش استان و رییس هیات فوتبال استان مهندس بهروان، در جمع بازیکنان این تیم در استادیوم شهدا معارفه شد و اتفاقا صحبت های خوبی در آن جلسه بیان کردند که موجی از امید و شادی را در دل بازیکنان و هواداران فوتبال ایجاد شد .

همه هواداران فوتبال ساری دعا میکردند ، از آنجایی که مهندس جوان به دلیل مشغله فراوان فرصت کافی برای رسیدن به امورات باشگاه را نداشته ،در انتخاب عوامل مدیریتی تیم نهایت دقت و وسواس را به خرج دهد تا باز هم شاهد بی تدبیری و و ندانم کاری عده ای در راس این باشگاه نباشیم !!

بعد از اولین کنفرانس خبری باشگاه ، بعضی از کارشناسان فوتبال نگرانی خود را از شرایط این تیم اعلام کردند.

انتخاب مدیر عامل این تیم که اتفاقا مردی زحمت کش و سالم و دل سوز میباشد و در پی آن انتصاب سرپرست باشگاه بود که به دلیل اختلافاتی که بین سرپرست و سرمربی پیش آمد منجر به اسعتفا رضا تقوی شد ،درحالی که این مربی تیمی را در بدترین شرایط و با بهترین نفرات ممکن جمع کرده بود و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته بود .

استعفا رضا تقوی که خیلی راحت مورد موافقت مدیر عامل باشگاه که به نظر میرسید تحت مشاوره غلط و ذهن مسموم عده ای تصمیم گیرنده ،قرار گرفت !

این تصمیمات نشان داد که گویا ساروی ها قرار نیست رنگ خوشی را در فوتبال ببینند .

بعد از استعفا رضا تقوی مدیریت باشگاه با ابراهیم تقی پور مربی جوانی که سابقه مربیگری در لیگ برتر فوتبال را در کارنامه دارد وارد مذاکره شدند تا در نهایت این مربی نام آشنا روی نیمکت صنعت جوان بشیند .

ابراهیم تقی پور خیلی زود نارضایتی خود را از شرایط تیم و نحوه جذب بازیکنان و ضعف فنی آنها اعلام کرد و در مدت کوتاه حضورش دوبار استعفا داد تا در نهایت شخصی که از اول هم قرار بود باشد ، جای او را روی نیمکت این تیم بگیرد !!

اتفاقاتی که در مدت کمتر از سه ماه در این تیم افتاده بود موجی از نگرانی را در بین اهالی فوتبال و هواداران آن در مرکز استان ایجاد کرد .

سرمربی غیر بومی که با اعتراض شدید هواداران روبرو شده بود تحت تاثیر سرپرست باشگاه شروع به مصاحبه با بعضی از رسانه ها کرد که تمام این مشکلات را متوجه هیات فوتبال و رسانه ای خاص کرد و عنوان کرد که این افراد مانع نتیجه گرفتن تیم هستند و به تیم ضربه میزنند،گویا ایشان انتظار داشت علیرغم کسب نتایج بسیار ضعیف مورد لطف و مهربانی قرار بگیرند و رسانه‌ها با خیانت به رسالتی که بر دوش دارند، چشم به روی واقعیت ببندند و از دوستان حمایت کنند. غافل از اینکه همه مربیان و هواداران فوتبال به سلامت خبرنگاران رسانه مغضوب این دوستان صحه میگذارند .

به هر حال و با شرایط بدی که در تیم با تشنج و بی تدبیری دوستان ایجاد شد، مدیر عامل باشگاه دست به تعقیرات عمده زد و شبیر لطفی مربی جوان و کار بلد ساروی سکان هدایت تیم صنعت را بعهده گرفت تا در ادامه راه و نیم فصل دوم رقابتهای لیگ شگفتی ایجاد کنند و سهمیه مرکز استان در لیگ دو را حفظ کنند و به فکر جایگاه در خور توجه در جدول باشند

در پایان جناب آقای دامادی نماینده محبوب ساری در مجلس شورا اسلامی برادرانه از شما خواهش میکنیم همانطور که در ابتدای کار هدف از ورود خود به فوتبال را عشق به مردم ساری و هواداران این رشته اعلام کردی، به وعده ای که دادی پایبند باشید و تصمیمات کلان و مهم را با تشکیل اطاق فکری متشکل از مو سپیدها و بزرگان فوتبال این شهر بگیرید نه افرادی که بزرگترین هنرشان جوسازی و بی حرمتی به بزرگان فوتبال شهرت هست و ماحصل به اصطلاح خدمتی که انجام میدهند تقابل استخوان خرد کرده های این رشته ورزشی در بد اخلاقی و انجام مصاحبه های آنچنانی علیه یکدیگر باشد که اصلا نه به نفع شما بعنوان  چهره تاثیر گذار و محبوب شهره و نه به نفع فوتبال ماست !

مدعی خواست که از بیخ زند ریشه ما         غافل از آنکه خدا هست در اندیشه ما

ومن الله توفیق