در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛ صنعت باز هم سه تایی شد / جویباری ها با چنگ و دندون بردند

هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با شکست صنعت ساری و برتری شهدای جویبار به پایان رسید .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز دو […]

2هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با شکست صنعت ساری و برتری شهدای جویبار به پایان رسید .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز دو نماینده از استان مازندران در کاشمر و جویبار برابر حریفانشان صف آرایی کردند .

تیم فوتبال شهدای جویبار عصر امروز از ساعت ۱۴ در زمین سراجکلا میزبان تیم فوتبال نسل ابومسلم مشهد بود که در پایان موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف سختکوش خود را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کند .

در این دیدار جویباری ها در همان دقایق ابتدایی بازی روی تیزهوشی ” مسعود منیعی ” موفق شدند دروازه حریف مشهدی خود را باز کنند و از میهمان خود پیش بیافتند . در ادامه تلاش مشهدی ها برای جبران گل خورده ثمری نداشت و مدافعین جویباری در حفظ نتیجه بدست آمده موفق عمل کردند تا شاگردان میثم منیعی از این دیدار سخت خانگی سه امتیاز با ارزش کسب کنند و ۱۵ امتیازه شود .

اما تیم فوتبال صنعت جوان ساری که با حواشی های زیادی پا به کاشمر گذاشته بود ، در دیدار برابر این تیم با نتیجه سه بر صفر شکست خورد . صنعتی ها که شبیر لطفی را روی نیمکت خود داشتند نتوانستند در برابر نماینده کاشمر موفق ظاهر شوند و از این دیدار خارج از خانه دست خالی برگشتند .

اما شنیده ها اطراف این تیم حاکی از آن است ، سرپرست سابق تا ساعاتی قبل از دیدار از تحویل دادن کارت های بازیکنان به مسئولین تیم خودداری کرده بود که این موضوع نگرانی های زیادی را در کادر فنی و بازیکنان به وحود آورده بود ، اما در نهایت گفته شد مسئولین موفق شدند ایشان را راضی کنند تا کارت های بازیکنان را به کاشمر بیاورد تا صنعتی ها بتوانند در این دیدار حاضر شوند .

به گزارش مازند اسپرت ؛ با برگزاری هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، تیم ها به استراحت سه هفته ای خواهند رفت تا برای ادامه رقابت ها امادگی ها لازم را کسب کنند .