رقابت ۶ کشتی‌گیر مازندرانی در تورنمنت لهستان

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از رقابت شش کشتی‌گیر آزاد و فرنگی‌کار مازندرانی در تورنمنت بین‌المللی لهستان در ترکیب تیم ملی خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ سلمان قادری امروز با اشاره به رقابت ۱۵ کشتی‌گیر کشورمان در تورنمنت بین‌المللی در ورشو لهستان، گفت: در این تورنمنت شش کشتی‌گیر آزاد و فرنگی‌کار مازندرانی در […]

12455نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از رقابت شش کشتی‌گیر آزاد و فرنگی‌کار مازندرانی در تورنمنت بین‌المللی لهستان در ترکیب تیم ملی خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ سلمان قادری امروز با اشاره به رقابت ۱۵ کشتی‌گیر کشورمان در تورنمنت بین‌المللی در ورشو لهستان، گفت: در این تورنمنت شش کشتی‌گیر آزاد و فرنگی‌کار مازندرانی در جام زیلکوفسکی و پیت‌لاسینکی لهستان به روی تشک می‌روند.

وی با بیان اینکه سه کشتی‌گیر در رشته آزاد و سه کشتی‌گیر در رشته فرنگی از مازندران در این تورنمنت به میدان می‌روند، بیان داشت: تورنمنت بین‌المللی کشتی آزاد در ورشو لهستان طی روزهای دوم تا پنجم مرداد برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران افزود: مرتضی رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم، عباس طحان و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم به عنوان سه کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در جام زیلکوفسکی لهستان به روی تشک می‌روند.

قادری ادامه داد: همچنین محسن حاجی‌پور در وزن ۵۹ کیلوگرم، قاسم رضایی در ۹۸ و بشیر باباجان‌زاده در ۱۳۰ کیلوگرم به عنوان سه کشتی‌گیر فرنگی‌کار مازندرانی در جام بین‌المللی پیت‌لاسینکی لهستان هستند.تیم ملی کشتی آزاد بامداد فردا چهارشنبه سی و یکم تیر و تیم ملی کشتی فرنگی نیز بامداد جمعه دوم مرداد عازم ورشو لهستان می‌شوند.