رقابت ۲ دونده مازندرانی در جام بین المللی کازانف قزاقستان

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران از رقابت ۲ دونده مازندرانی در مسابقات جام بین المللی کازانف قزاقستان خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ محمد خاوری با اشاره رقابت ۱۰ ملی‌پوش کشورمان در مسابقات بین‌المللی  اظهار کرد: از این تعداد ملی‌پوش دو ورزشکار از مازندران هستند. وی با بیان اینکه این مسابقات طی روزهای سوم تا […]

2DOOOOرئیس هیئت دوومیدانی مازندران از رقابت ۲ دونده مازندرانی در مسابقات جام بین المللی کازانف قزاقستان خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ محمد خاوری با اشاره رقابت ۱۰ ملی‌پوش کشورمان در مسابقات بین‌المللی  اظهار کرد: از این تعداد ملی‌پوش دو ورزشکار از مازندران هستند.

وی با بیان اینکه این مسابقات طی روزهای سوم تا چهارم مرداد در  شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود، افزود: کیوان قنبرزاده و وحید صدیق به عنوان دو مازندرانی در این رقابت‌ها حضور دارند.

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران در ادامه با اشاره به اینکه این مسابقات حکم کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل محسوب می‎شود، بیان کرد: قنبرزاده و صدیق به عنوان دو مازندرانی برای حضور در این مسابقات آمادگی خوبی دارند و شانس کسب مدال نیز برخوردارند.

خاوری در پایان از تعامل خوب هیئت دوومیدانی با فدراسیون و دستگاه ورزش استان خبر داد و افزود: ورزشکاران خوبی در رشته دوومیدانی در ماده‌های مختلف در سطح استان داریم که برای توسعه و شکوفایی این رشته ورزشی تلاش می‌شود.