منتقمی سرپرست اداره کل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان شد

بهروز منتقمی که سابقه مدیریت ورزش استانهای مازندران، اصفهان، مرکزی و البرز را دارد، با حکم سید مناف هاشمی سرپرست اداره کل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان شد .   به گزارش مازنداسپرت؛ دکتر سید مناف هاشمی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در حکمی بهروز منتقمی را به سرپرستی […]

020220بهروز منتقمی که سابقه مدیریت ورزش استانهای مازندران، اصفهان، مرکزی و البرز را دارد، با حکم سید مناف هاشمی سرپرست اداره کل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان شد .

 

به گزارش مازنداسپرت؛ دکتر سید مناف هاشمی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در حکمی بهروز منتقمی را به سرپرستی اداره کل توسعه و منابع انسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و سوابق جنابعالی و با هماهنگی مقام عالی وزارت، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل توسعه منابع انسانی منصوب می شوید. امید است در سایه الطاف الهی و با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و اخلاص، تلاش و با هماهنگی سایر معاونین و مدیران ستادی، استانی و دستگاه های ذی ربط، در پیشبرد اهداف و وظایف محوله موفق و موید باشید.

توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

بهروز منتقمی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی است، در سال های ۶۷ و ۶۸ قائم مقام مدیرکل جهاد سازمان تربیت بدنی بوده و مدیرکلی دفتر هماهنگی امور استان ها و مدیرکلی دفتر طرح و توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان در کارنامه اوست.

او همچنین سابقه مدیرکلی تربیت بدنی استان های مازندران، مرکزی و اصفهان و نیز مدیرکل اداره ورزش و جوانان البرز را دارد. مدتی هم قائم مقام و سرپرست باشگاه پرسپولیس بوده است.

عضویت در هیات رئیسه فدراسیون های بوکس و هاکی نیز در کارنامه اش به چشم می خورد.

پیش از این رحمت الله قلی پور به عنوان مدیر کل توسعه منابع انسانی فعالیت می کرد.