با احکام جداگانه مدیر کل ورزش و جوانان استان ؛ بزرگترین هیئت ورزشی مازندران « هیئت رئیسه » خود را شناخت

بزرگ ترین هیئت ورزشی مازندران طی احکام جداگانه ای که از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان صادر شد « هیئت رئیسه » خود را شناخت . به گزارش مازند اسپرت ، مدیر کل ورزش و جوانان مازنردان درجلسه ابلاغ احکام هیئت رئیسه انجمن های ورزشی استان گفت : خوشحالم که در دور جدید فعالیت […]

11111reبزرگ ترین هیئت ورزشی مازندران طی احکام جداگانه ای که از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان صادر شد « هیئت رئیسه » خود را شناخت .

به گزارش مازند اسپرت ، مدیر کل ورزش و جوانان مازنردان درجلسه ابلاغ احکام هیئت رئیسه انجمن های ورزشی استان گفت : خوشحالم که در دور جدید فعالیت هیئت انجمن های ورزشی استان ، تحرک و شادابی خوبی را شاهد هستیم و این نوید بخش آینده درخشان برای رشته های تحت پوشش این هیئت در استان مازندران می باشد .

حبیب حسین زادگان با اشاره به ورزش های زیر مجوعه این هیئت افزود : ورزش های زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی ، از جمله ورزش هایی است که مورد علاقه و توجه خانواده هاست و همانطور که شاهدیم استقبال خوبی هم از سوی مردم از این رشته ها می شود .

وی با ابراز رضایت از روند رو به رشد در هیئت انجمن های ورزشی استان آمادگی اداره ورزش و جوانان را برای حمایت ویژه از ورزش های تحت پوشش اعلام کرد .

در این دیدار رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان هم در این نشست با اعلام برخی از موفقیت های بدست آمده ، گفت : خوشبختانه در همین زمان اندک  آغاز فعالیت ترکیب جدید هیئت ، میزبانی چند رویداد ورزشی کشوری را پذیرفتیم که مهمترین آن مسابقات کشوری فوتوالی قهرمانی کشور بود که در ساحل فرح آباد ساری برگزار گردید .

یاسر سلیم بهرامی از تکمیل ترکیب کمیته های مختلف در زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی استان خبر داد و افزود : در طول ماه گدشته ضمن فعال سازی بیشتر شهرستان ها ، شش هیئت در شهرستان های رامسر، بابل ، ساری ، میاندرود ، نکا و نوشهردفاتر خود را افتتاح کردند .

وی افزود : این هیئت  دارای ۱۷ انجمن ورزشی است که در مجموع ۴۰ رشته را تحت پوشش خود قرار داده اند و ۷ رشته از ورزش هایی که تحت پوشش این  هیئت قرار دارند از رشته های المپیکی یا بازی های آسیایی می باشند و سایر نیز دارای مسابقات جهانی در سطح های مختلف هستند.

سلیم بهرامی با معرفی اعضای هیدت رئیسه هیئت انجمن های ورزشی استان گفت : اعضای هیئت رئیسه رئیسه هیئت انجمن های ورزشی با حساسیت و دقت زیادی انتخاب شدند که متشکل از افرادی تحصیلکرده ، مدیر ، کارشناس و علاقه مند به توسعه ورزش های تحت پوشش می باشند .

گفتنی است  آقایان احسان شعبان نژاد ، احمد صالحی ، محسن گرجی ، شعبانعلی رمضان نژاد و خانم اعظم السادات حسینی به عنوان اعضای هیئت رئیسه هیئت انجمن های ورزشی مازندران احکام خود را از مدیر کل ورزش و جوانان استان دریافت و فعالیت خود را آغاز کردند .

همچنین خانم مریم محسنی به عنوان نایب رئیس بانوان این هیئت معرفی شد .