رئیس شورای شهر جویبار: سالن کشتی ۵ هزار نفری جویبار هنوز کلنگ‌زنی نشد

رئیس جدید شورای شهر جویبار با بیان اینکه جویبار به‌عنوان پایتخت کشتی ایران هنوز به حق خود نرسیده است، گفت: هنوز کلنگ ساخت سالن ۵ هزار نفری این شهر به زمین نخورده است. به گزارش مازند اسپرت ؛ علی یاری‌سراجی که به‌تازگی به سمت رئیس شورای شهر جویبار رسیده است در گفت‌وگویی اظهار کرد: برای […]

2521100255رئیس جدید شورای شهر جویبار با بیان اینکه جویبار به‌عنوان پایتخت کشتی ایران هنوز به حق خود نرسیده است، گفت: هنوز کلنگ ساخت سالن ۵ هزار نفری این شهر به زمین نخورده است.

به گزارش مازند اسپرت ؛ علی یاری‌سراجی که به‌تازگی به سمت رئیس شورای شهر جویبار رسیده است در گفت‌وگویی اظهار کرد: برای پیشرفت شهری و رفع مشکلات نیاز به همکاری‌های بین‌بخشی داریم که مسئولان جویبار نیز همکاری قابل قبولی دارند.

وی با بیان اینکه توسعه یک‌جانبه چرخه رشد را کند می‌کند، افزود: برای پیشرفت در حوزه شهری باید جوانب مختلف در حوزه‌های مختلف را دنبال کرد، یعنی توسعه در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … به‌صورت هم‌گام و هم‌جهت باشد.

رئیس شورای شهر جویبار درباره اهداف پیش روی شورای شهر با تأکید بر اینکه سهم اعتبارات شهرستان جویبار بسیار ناچیز است، تصریح کرد: جویبار هنوز به‌عنوان پایتخت کشتی به حق خود نرسیده است و باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که با اعتبارات بسیار کمی که در اختیار داریم در بخش‌های مختلف از جمله عمرانی باعث توسعه شهرمان شویم.

یاری‎سراجی ادامه داد: برای مثال هنوز کلنگ ساخت سالن ۵ هزار نفری در جویبار به زمین نخورده است و یا اینکه راه‌های مواصلاتی این شهرستان به‌شدت نیاز به اصلاح دارد، زیرا دو جاده اصلی جویبار تبدیل به جاده مرگ هم‌شهری‌های ما شده است.

وی در پایان با اشاره به سمت جدید خود گفت: از همکارانم در شورای شهر بابت این اعتماد قدردانی می‌کنم و مطمئن هستم که با همدلی و تعامل خوب با مسئولان می‌توانیم کمبودها و نواقص این شهر را پوشش دهیم.

به گزارش مازند اسپرت ؛ انتخابات شورای اسلامی جویبار با حضور اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد که پس از رای‌گیری، علی یاری‌سراجی به‌عنوان رئیس و محمد جهان‌تاب به‌عنوان نایب‌رئیس شورای شهر ‌و محمدعلی رحیمی نیز نماینده شورای شهر در شورای استان منصوب شد.