پیش بینی های مازند اسپرت درست بود / شبیر لطفی سرمربی صنعت و جایگزین داداش زاده شد

عصر امروز شبیر لطفی به عنوان سرمربی جدید صنعت ساری انتخاب و جایگزین بهزاد داداش زاده شد   به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از کسب نتایج ضعیف ” بهزاد داداش زاده ” و اعتراضات شدید هواداران ساروی نسبت به کادر فنی ” محمد دامادی ” مالک باشگاه صنعت ساری بالاخره دست به کار شد […]

5565556565عصر امروز شبیر لطفی به عنوان سرمربی جدید صنعت ساری انتخاب و جایگزین بهزاد داداش زاده شد

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از کسب نتایج ضعیف ” بهزاد داداش زاده ” و اعتراضات شدید هواداران ساروی نسبت به کادر فنی ” محمد دامادی ” مالک باشگاه صنعت ساری بالاخره دست به کار شد و در کادر فنی تیم تغییراتی ایجاد کرد .

همانطور که ما در خبرهای قبلی ” شبیر لطفی ” و ” ابراهیم باقری ” را به عنوان گزینه های اصلی هدایت این تیم اعلام کرده بودیم ، عصر امروز ابراهیم باقری در دیدار دوستانه صنعت ساری با جوانان نساجی که با برتری جوانان نساجی همراه بود ، حاضر شد و در بین بازیکنان به عنوان ” آنالیزور ” معارفه شد .

همچنین در جلسه ای که عصر امروز برگزار شد ، مطابق پیش بینی های مازند اسپرت ، ” شبیر لطفی ” به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت جوان ساری معرفی شد تا بعد از بازی هفته آینده که در کیش برگزار خواهد شد به صورت رسمی روی نیمکت این تیم بنشیند .

به گزارش مازند اسپرت ؛ شبیر لطفی طی تماسی کوتاه با خبرنگار ما این خبر را تایید کرد و گفت : توافقات اولیه انجام شده و قرار بر این شد برای بازی با کیش همراه تیم حضور پیدا کنم و از بازی هفته بعد تیم را تحویل بگیرم .

وی افزود : بنده برای حفظ آبروی شهرم در این شرایط بحرانی این مسئولیت را قبول کردم و از شما و تمامی هواداران بابت حمایت هایی که از بنده کردید متشکرم انشالله بتوانم برای تیم شهر مثمر ثمر باشم .

گروه خبری مازند اسپرت انتخاب آقای ” شبیر لطفی ” عزیز را به عنوان سرمربی و همچنین جناب آقای ” ابراهیم باقری ” را به عنوان آنالیزور تیم فوتبال صنعت جوان ساری تبریک عرض میکند و آرزوی موفقیت برای این دو عزیز دارد .

 

 

14414141