میرشاد ماجدی : اکبر میثاقیان با هر نتیجه ای تا انتهای فصل سرمربی خونه به خونه خواهد ماند

میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: بنده این پیروزی را خدمت مردم خوب بابل و مازندران تبریک عرض میکنم و امیدوارم این برد حداقل در خانه خودمان ادامه داشته باشد.   میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت : وقتی قطاری به حرکت در می آید همه به […]

میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: بنده این پیروزی را خدمت مردم خوب بابل و مازندران تبریک عرض میکنم و امیدوارم این برد حداقل در خانه خودمان ادامه داشته باشد.

 

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت : وقتی قطاری به حرکت در می آید همه به سمت آن سنگ پرتاب می کنند و کسی باورش نمیشد که تیمی از بابل بیاید و جزء چهار تیم اول جدول قرار بگیرد و به همین دلیل حاشیه ها در پیرامون این تیم بسیار زیاد است.

ماجدی در ادامه افزود: بنده از همین تریبون استفاده کرده و اعلام میکنم آقای اکبر میثاقیان با هر نتیجه ای تا انتهای فصل سرمربی این تیم خواهد بود و حمایت صد در صدی مدیرعامل و مالک باشگاه را خواهد داشت.

سرپرست باشگاه خونه به خونه ادامه داد : این اعتماد را به این کادرفنی میدهیم و با توجه به اینکه تیم را تا به این جای جدول آورده اند و قادر به این خواهد بود که تیم را به لیگ برتر ببرد اگر ما یک مقدار شرایط را برای آنها مهیا کنیم تا بحث روحی و روانی آنها حل شود.

ماجدی ضمن تشکر از هواداران بابل و لیدرهای این باشگاه گفت : برای رفتن این تیم به لیگ برتر نیاز به حمایت همه جانبه هواداران، مسئولین باشگاه وکادر فنی است.

ماجدی در پایان با تکرار این که زحمات زیاد اکبر میثاقیان باعث شده تا تیم در رده سوم جدول باشد گفت : امیدوار بر این هستیم که با حمایتي كه  مسئولین شهر انجام خواهند داد و حمایت هواداران مطمئنا این تیم لیگ برتری خواهد شد.