آیا حسن یزدانی میرسد ؟

توضیحات دبیر فدراسیون کشتی از عدم حضور گلیج در جام تختی تا رصد کتف یزدانی در مجارستان

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص اینکه چرا گلیج در جام تختی حضور ندارد توضیحاتی داد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛ابراهیم مهربان در گفت‌وگویی، درباره برگزاری مسابقات جام تختی و تعداد کشورهای خارجی شرکت‌کننده، عنوان کرد: ما پیگیر هستیم اما هنوز مشخص نیست کدام کشورها شرکت کنند. آذربایجان قرار بود شرکت کند اما به دلیل جابه‌جایی زمان مسابقات باید ببینیم می‌تواند بلیت‌ها را بگیرد یا خیر.

دبیر فدراسیون کشتی در مورد اینکه وضعیت گلیج آزادکار ۹۷ کیلوگرم کشورمان در مسابقات جام تختی به چه صورت خواهد بود آیا سهمیه‌ای به او تعلق نگرفته؟ تصریح کرد: سرمربی تیم ملی بر اساس چرخه انتخابی سهمیه داده است. اگر او در قهرمانی کشور کشتی می‌گرفت سهمیه داشت حالا باید ببینیم سرمربی چه تصمیمی می‌گیرد.

باید از طریق هیات کشتی مازندران اقدام شود و سرمربی تیم ملی در این خصوص تصمیم بگیرد.مهربان همچنین درباره اینکه کادر فنی تصمیم گرفت حسن یزدانی به مجارستان برود تا شانس حضور در المپیک را داشته باشد، گفت: ما آرزوی سلامتی برای این کشتی‌گیر داریم. امیدواریم با سلامتی کامل برگردد و افتخارآفرین کند.

قرار شد او به مجارستان برود، شرایط کتف او را مربیان رصد کنند و تصمیم بگیرند.وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا حضور ۲ داور در المپیک پاریس قطعی شده؟ خاطرنشان کرد: به من چیزی نگفتند ممکن است این موضوع به روابط بین‌الملل اطلاع داده شده باشد اما من در جریان نیستم.

دبیر فدراسیون کشتی همچنین در مورد اینکه آیا کادر فنی کشتی آزاد برنامه‌ای برای اردوی تیم ملی در خارج از کشور خواهد داشت یا خیر؟ اظهار داشت: ما برنامه خارج از کشور نداریم. آخرین تورنمنت که ارتباط مستقیم با المپیک دارد مجارستان است. در این رویداد رنکینگ جهانی تکلیف یک وزن کشتی آزاد و سه وزن فرنگی مشخص خواهد شد.

وی افزود: اعزام ما در قالب تیم جوانان، امید و نفرات دوم و سوم به تورنمنت‌های مختلف وجود خواهد داشت اما تیم المپیک بعد از مجارستان اعزامی ندارد.