نساجی صفر استقلال صفر

لیگ برتر فوتبال| نساجی صدر را از استقلال گرفت + حواشی

آبی پوشان پایتخت که به شدت به سه امتیاز بازی برای صدرنشینی نیاز داشتند، نتوانستند نکونام را راضی کنند و با این تساوی، صدر جدول را به رقیب دیرینه خود یعنی پرسپولیس دادند.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛شاگردان ساکت الهامی توانستند امشب در ورزشگاه وطنی حریف صدرنشین خود را در خانه متوقف کنند.

آبی پوشان پایتخت که به شدت به سه امتیاز بازی برای صدرنشینی نیاز داشتند، نتوانستند نکونام را راضی کنند و با این تساوی، صدر جدول را به رقیب دیرینه خود یعنی پرسپولیس دادند.

نساجی با کسب یک امتیاز ، ۲۶امتیازی شد و در صدر سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت تا خیال هوادارانش را در هفته های پایانی لیگ راحت کند.

دو تیم نساجی مازندران و استقلال تهران به تساوی رضایت دادند و با یک امتیاز از زمین بازی خارج شدند.

و اما حواشی :

هواداران دو تیم نساجی و استقلال یک ساعت قبل از بازی با شعارهای علیه همدیگر از خجالت هم در آمدند.

ساعاتی قبل از بازی، اندک هواداران استقلال تهران، با راه اندازی موج مکزیکی به خوشحالی پرداختند.

لیدر باشگاه نساجی به مناسبت تولد ساکت الهامی‌ او را به زمین آورد و تماشاگران یکصدا آن را تشویق کردند.

تماشاگران استقلالی در حین ورود ساکت الهامی، او را «ساکت استقلالی» معرفی کردند و با همین لفظ تشویق کردند که با واکنش هواداران نساجی همراه شد.

تماشاگران استقلالی دقایقی را به تشویق مرحوم ناصر حجازی پرداختند.

لحظه ورود لوان پولی سنگربان نساجی، جو وحشتناکی در وطنی حاکم شد و هواداران یکصدا پولی را تشویق کردند.

هواداران نساجی موقع ورود بازیکنان استقلال به درون زمین جو وحشتناکی را راه انداختند که با تشویق بازیکنان استقلال همراه شد.

_ اندک تماشاگران استقلال تک تک بازیکنان استقلال را مورد تشویق قرار دادند.

_ در اقدامی عجیب هواداران نساجی با شعر لری‌ای که هفته گذشته علیرضا بیروانوند را مورد عنایت قرار داده بودند، سید حسین حسینی را هم با همین شعار سوژه کردند.

_ تماشاگران نساجی با شعار نساجی قائمشهر سرور کل کشور تیم خودشان را تشویق کردند.

نورپردازی هواداران نساجی با نور موبایل جو جالبی را در ورزشگاه ایجاد کرد.

هواداران استقلالی تک تک بازیکنان خودشان را به شکلی خاص تشویق می کردند.

ورزشگاه وطنی بیش از ۱۵ هزار هوادار را در خود جای داده و جای سوزن انداختن نیست. حتی ۵ هزار نفر نیز در خیابان‌های اطراف ورزشگاه از شهرهای دور و اطراف به دربسته خوردند.

دو تیم نساجی و استقلال با بنرهایی‌ از شهدای خدمت و همچنین هیات فوتبال مازندران با بنرها و شاخه گل هایی‌ یاد شهدا را گرامی داشتند

بازیکنان دو تیم نساجی _ استقلال با شال مشکی به زمین آمدند.

دو تیم استقلال و نساجی پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت به مناسبت شهادت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان انجام دادند.

استقلال که نتوانست در قائمشهر پیروز شود، صدر جدول را نیز از دست داد تا بازیکان و عوامل این تیم به شدت ناراحت باشند. ابوالفضل جلالی بازیکن مازندرانی استقلال اما از بازیکنان خواست که ناراحتی نکنند.

بعد از تساوی نساجی و استقلال و از دست دادن صدر جدول استقلالی‌ها و شکست استقلال خوزستان، هواداران نساجی جو خاصی را در وطنی برای بازیکنان و کادر فنی ایجاد کردند.

بعد تساوی و از دست دادن صدرجدول، نکونام حاضر نشد به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد و نشست خبری را ترک کرد. اما دو ساعت بعد بازی، در میکسدزون همه منتظر جواد نکونام هستند اما او در رختکن ماند و حاضر نیست از میکسدزون رد شود. از طرفی شکسته شدن شوفاژ سالن میکسدزون سبب شد تا آب، میکسدزون را حسابی خیس کند.