پایان اردوی تیم‌ملی تنیس در ساری

سرمربی تیم‌ملی تنیس: هدف ما حضور در جمع ۸ تیم برتر قاره است

نگین شیخ‌صراف سرمربی تیم تنیس کمتر از ۱۴سال دختران ایران گفت: امیدواریم برای نخستین‌بار در این رده سنی بتوانیم در بین تیم‌های برتر جای بگیریم.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛سرمربی تیم تنیس کمتر از ۱۴سال دختران ایران در حاشیه اردوی تیم ملی در ساری در گفت و گو با خبرنگار مازنداسپرت با اشاره به حضور تیم‌های مدعی در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: هدف اول ما حضور در جمع ۸ تیم برتر قاره است تا برای نخستین‌بار در این رده سنی بتوانیم در بین تیم‌های برتر جای بگیریم.

نگین شیخ‌صراف از رقابت‌های کمتر از ۱۴‌سال تنیس قهرمانی آسیا در کوچینگ مالزی گفت و افزود: در این رویداد ۱۶ تیم حضور دارند که تیم‌های ژاپن، کره، تایلند، قزاقستان، هند، سنگاپور، هنگ کنگ و قزاقستان از جمله مدعیان به شمار می‌روند و باید دید تنیسورهای حاضر در این مسابقات چه عملکردی را از خود به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴‌سال قهرمانی آسیا از ۲۸ اسفند تا ۳ فروردین در مالزی برگزار خواهد شد که تیم دختران روز جمعه راهی این رویداد می‌شود.

شیخ‌صراف بیان داشت: تیم ملی در حال حاضر آخرین اردوی آماده‌سازی خود را در ساری سپری می‌کند و با ترکیب گلسا رحیمیان، هانا شعبانپور و ملینا عباس‌زاده در این مسابقات به میدان خواهد رفت.

دریایی: میزبانی اردو‌های ملی باعث ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران خواهد شد

امیر دریایی رئیس هیات تنیس استان مازندران نیز در حاشیه اردوی تیم‌ملی در ساری اظهار داشت: توجه به تنیس رده‌های پایه یکی از اولویت‌ها و مهمترین برنامه های هیات تنیس استان مازندران است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌ملی در این مسابقات مهم، افزود: برای تیم ملی و مخصوصا هر سه بازیکن مازندرانی آرزو موفقیت دارم و امیدوارم که ملی‌پوشان دست پر از این مسابقات برگردند.

دریایی از رشد تنیس در سنین پایه گفت و بیان داشت: خداراشاکریم در رده پایه تنیس مازندران به لطف حضور مربیان و باشگاه‌های خوبی که در شهرهای مختلف استان است، پیشرفت چشمگیری داشته و ما اکنون در تیم‌های ملی تنیسورهای دختر و پسر خوب و قدرتمندی داریم که قطعا آینده تنیس ما را تضمین خواهند کرد.

رئیس هیات تنیس استان مازندران از میزبانی مازندران گفت و ادامه داد: قطعا برپایی چنین اردوهای ملی در استان باعث ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران خواهد شد و امیدوارم ملی‌پوشان بهترین نتایج را مالزی کسب کنند تا پرچم ایران عزیز را مثل همیشه به احتزاز در بیاورند.

به گزارش مازنداسپرت، اردوی تیم‌ملی تنیس از شنبه ۱۹ اسفند آغاز و تا پنجشنبه ۲۵ اسفند در شهرستان ساری و در مجموعه تنیس پیوندی پیگیری شد. در این اردو خانم‌ها ملینا‌ عباس زاده، هانا شعبان پور و گلسا‌ رحیمیان‌ ملی‌پوشان تیم‌ملی در این اردو بودند که هر سه از استان مازندران می‌باشند.

مسابقات قهرمانی دختران زیر ۱۴ سال آسیا در کشور مالزی از ۲۶ اسفند برگزار خواهد شد.