مسابقات انتخابی تیم‌ملی ووشو

عنوان دومی و چهارمی مازندران در انتخابی تیم‌ملی ووشو

انتخابی تیم‌ملی ووشو با معرفی نفرات برتر به پایان رسید و مازندران بدون تالوکار در ساندا دوم و در مجموع چهارم شد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران، با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید، که مازندران بدون تالو کار، با درخشش ساند کاران دوم و بر روی سکوی چهارم  مجموع قرار گرفت.

مازندران با محمد نصیری، محمد شیر آقایی و رضا کاویانپور سکوی نخست و طلا را تجربه کرد امیر محمد محسن پور نیز تنها نقره‌ای این رقابت‌های استان بود محمد رضا الله قلی نیز بر روی سکوی سوم قرار گرفت.

البته نمایندگان مازندران در استان‌های دیگر نیز چشم نوازی ویژه داشتند و توانستند یک طلا، یک نقره و شش برنز را کسب کنند. نتیجه‌ای که با ۷ مربی مازنی در قبای استان‌های دیگر رقم خورد .

البته مهدی خلیلی سوادکوهی متولی ووشوی استان یک کار ویژه انجام داد. انتخاب معین تقوی جوان به عنوان سرمربی اتفاق و اعتمادی که بی نظیر بود البته محسن پور و خنکداری سرپرست نیز در کادر فنی حضور داشتند تا شاهد تجربه اندوزی تقوی باشیم.

مازندران در ساندا نشان داد قدرت مطلق کشور است و البته با کمی بد شانسی در جایگاه دوم قرار گرفت‌.رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی در رده سنی بزرگسالان، به میزبانی مشهد برگزار شد و در نهایت با معرفی نفرات و استان‌های برتر به پایان رسید.با تصمیم کادر فنی تیم ملی، نفرات برتر این مسابقات جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ – ماکائو ۲۰۲۴ به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند تا در انتخابی‌های درون اردویی شرکت کنند.