حراست وزارت ورزش هم ورود کرد

واکنش اداره‌کل ورزش به چاقوکشی در مسابقات کشتی

اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با توجه به اتفاقات ناخوشایند مسابقات کشتی نونهالان در شهرستان نور بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛بعد از منتشر شدن خبر و فیلمی از چاقوکشی و درگیری در کشتی نونهالان و نوجوانان شهرستان نور در  مازنداسپرت، اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران هم با توجه به اتفاقات ناخوشایند مسابقات کشتی نونهالان در شهرستان نور بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی حواشی بوجود آمده در مسابقات کشتی نونهالان استان مازندران که به میزبانی شهرستان نور رخ داد، جهت تنویر افکار عمومی مواردی را به استحضار جامعه ورزش می‌رسانیم.

در جریان برگزاری این مسابقات و در پی اعتراض به داوری از سوی برخی تماشاگران حاضر در سالن ورزشی، اتفاقات ناخوشایندی روی داد که ضمن تقبیح این نوع رفتارهای غیراخلاقی در اماکن مقدس ورزشی، اقدامات مناسب در کوتاه‌ترین زمان صورت پذیرفت.

لذا با تاکید به رعایت اخلاق و منش پهلوانی در همه رویدادهای ورزشی، اعلام می‌کنیم، افرادی که در این درگیری‌ها دخیل بودند با کمک مسئولان انتظامی شناسایی شده و بزودی ضمن بررسی‌های دقیق برخوردهای لازم از طریق مراجع ذیصلاح صورت خواهد گرفت.

* ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات رخ داده در کشتی مازندران

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند.

پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابتهای کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.