به دلیل مشکلات شخصی؛ احتمال اعزام نشدن باباجان‌زاده به تورنمنت لهستان

در فاصله کمتر از سه روز تا اعزام فرنگی‌کاران ایران به تورنمنت مهم پیتلاسینسکی لهستان، هنوز خبری از حضور باباجان زاده در تمرینات نیست تا اعزام او به این رقابت‌ها را با ابهام مواجه کند. به گزارش مازند اسپرت ؛ با وجودی که قرار است تیم کشتی فرنگی ایران متشکل ازحمید سوریان، محسن حاجی پور، […]

bashiiiirدر فاصله کمتر از سه روز تا اعزام فرنگی‌کاران ایران به تورنمنت مهم پیتلاسینسکی لهستان، هنوز خبری از حضور باباجان زاده در تمرینات نیست تا اعزام او به این رقابت‌ها را با ابهام مواجه کند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ با وجودی که قرار است تیم کشتی فرنگی ایران متشکل ازحمید سوریان، محسن حاجی پور، محمدعلی گرایی، مهدی زیدوند، قاسم رضایی، مهدی علیاری، مهدی نوری و بشیر باباجان زاده و شهاب قوره جیلی صبح روز پنج‌شنبه برای حضور در تورنمنت پیتلاسینسکی لهستان عازم این کشور شود اما هنوز خبری از حضور بشیرباباجان‌زاده در اردو نیست.

فرنگی‌کار سنگین وزن ایران قریب به ده روز است که اردوی تیم ملی فرنگی را بدلیل برخی مشکلات شخصی رها کرده و با وجودی‌که کمتر از سه روز تا اعزام فرنگی‌کاران به تورنمنت پیت‌لاسینسکی باقی مانده و حضور فرنگی‌کاران ایران در این تورنمنت نقش بسیار مهمی در انتخاب نفرات نهایی برای حضور در مسابقات جهانی لاس وگاس دارد اما باباجان‌زاده همچنان غایب تمرینات است.

کادر فنی تیم ملی بر آن بود تا در این تورنمنت علاوه بر بشبر باباجان‌زاده به دقت عملکرد مهدی نوری دیگر سنگین وزن کشتی فرنگی که موفق شده بود در رقابتهای انتخابی تیم ملی عنوان قهرمانی کسب کند را زیر نظر بگیرد تا در نهایت از میان این دو کشتی‌گیر یک نفر را برای اعزام به مسابقات جهانی انتخاب کند.

به همین دلیل است که کادر فنی تیم ملی تا آخرین لحظه تلاش خواهد کرد تا باباجان زاده را راهی این تورنمنت کند چرا که زمان زیادی تا حضور تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی لاس وگاس که شهریور ماه برگزار می‌شود باقی نمانده و کادر فنی باید هر چه سریعتر نسبت به انتخاب نفرات نهایی اقدام کند.

حال با این شرایط و در صورتیکه باباجان زاده قید حضور در این تورنمنت را بزند باید دید آیا او دیگر شانسی برای حضور در مسابقات جهانی خواهد داشت یا خیر؟

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در این باره به خبرنگار ورزشی ایسنا گفت: هنوز مشخص نیست باباجان‌زاده به این تورنمنت اعزام شود یا خیر! باید مجددا با او صحبت کنم تا ببینم او می‌تواند مشکلاتش را حل کند و به همراه سایر نفرات به لهستان بیاید یا خیر.

پازاج تصریح کرد:سایر نفرات تیم هیچ‌گونه مشکلی برای اعزام به تورنمنت پیتلاسینسکی ندارند و همگی از شریط خوبی برخوردارند. در این میان تنها وضعیت باباجان‌زاده نامشخص است که باید هر چه سریعتر روشن شود.