مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2023 

کسب دو مدال برنز توسط مچ اندازان مازندرانی 

مسئول کمیته مچ اندازی بانوان هیات بدنسازی و پرورش اندام گفت: دو ورزشکار مازندرانی در مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2023 دو مدال برنز کسب کردند .

به گزارش مازنداسپرت؛ مسئول کمیته مچ اندازی بانوان هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران گفت: دو ورزشکار مازندرانی در مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ دو مدال برنز کسب کردند .

 

نگار اندرزا مسئول کمیته مچ اندازی بانوان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران در این خصوص اظهار داشت: مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی کشور امارات در شهر عجمان از هفتم اردیبهشت ماه آغاز و تا چهاردهم این ماه ادامه خواهد داشت.

 

اندرزا افزود: مرضیه مهدی زاده ملی پوش مارندرانی حاضر در این رقابت ها توانست با پشت سرگذاشتن دیگر رقبای خود با رقابتی تنگاتنگ سکوی سوم آسیا را از آن خود نماید و مدال برنز مچ اندازی در ده سنی بزرگسالان را کسب کند.

 

وی ادامه داد: خانم مهدی زاده اولین بانوی مچ انداز مازندران است که صاحب مدال برنز آسیا شد.

 

وی بیان داشت: در بخش مردان هم میلاد خواجه صالحانی ملی پوش مازندرانی حاضر در این رقابتها توانست با پشت سرگذاشتن دیگر رقبای خود با رقابتی تنگاتنگ سکوی سوم آسیا را از آن خود نماید و مدال برنز مچ اندازی در رده سنی بزرگسالان دست چپ را کسب کند .